PyrionZ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sett litt på disse, men er usikker på hvem jeg skal ta. Så hadde vært fint om noen sa sine meninger om dem, + og - og eventuelt forslag til annen mus Skal bestille en god del fra microplex, så hadde vært fint om dere kunne foreslått en annen mus dem selger hvis dere ikke anbefaler de i topic På forhånd takk for svar ;D Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har både copperhead og deathadder, deathadder er utrolig mye bedre å bruke iom at den er større enn copperhead. Knappene på deathadder er også utrolig gode. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg er ikke i tvil! Deathadder er den suverent beste jeg har prøvd til nå av Razermus! Har hatt Boomslang (gammel nå da men), Diamondback, Copperhead og nå Deathadder. Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Anbefaler Deathadder. Beste pc-musa jeg har prøvd Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Da var Deathadder bestilt:D Satse på at jeg har samme mening som andre her på forumet etter en stund:p Lenke til kommentar
@nďy ♫ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva er forskejellen mellom diamondback og Deathadder? Vet jo at death adder er bedre, men hvordan?... Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hva er forskejellen mellom diamondback og Deathadder? Vet jo at death adder er bedre, men hvordan?... 8463259[/snapback] Deathadder ligger bedre i hånda for høyrehendte. Og den er høyere i formen. Eneste minuset er at den "skrubber" litt nedi under, føttene er litt korte, men du legger ikke merke til det bare høres litt på f.eks icemat. En annen ting er at den bruker 3G sensor (infrarød) mens diamondbacken bruker laser. Synes selv responsen på musa er bedre. Den kan være litt knotete med tanke på oppdatering av firmware, men ellers ikke noe problemer med den. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kjøpte den jeg også etter å ha lest denne tråden, litt smittende dette. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da ble det en deathadder på meg også Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hva er forskejellen mellom diamondback og Deathadder? Vet jo at death adder er bedre, men hvordan?... 8463259[/snapback] Deathadder ligger bedre i hånda for høyrehendte. Og den er høyere i formen. Eneste minuset er at den "skrubber" litt nedi under, føttene er litt korte, men du legger ikke merke til det bare høres litt på f.eks icemat. En annen ting er at den bruker 3G sensor (infrarød) mens diamondbacken bruker laser. Synes selv responsen på musa er bedre. Den kan være litt knotete med tanke på oppdatering av firmware, men ellers ikke noe problemer med den. 8465870[/snapback] Nå vil vel jeg si at diamondback bruker en optisk sensor med 1600dpi, og du forveklser den nok med Copperhead Men for å være realistiske folkens, alle musene du finner over 1600dpi, vil merkes så og si likt. Om den har 1600optisk, 2000 laser eller 3g1800dpi vil du ikke merke forskjell. Allt dette ser fint ut på papiret men så lenge du har en av kvalitet over 1600dpi, kan du velge hva faen du vil. Bruk heller tid og penger på en du føler deg komfortabel med og glem alle speccsa, du betaler bare for "techspecc" du ikke trenger. Endret 4. mai 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Pesimisten Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Sorry for Bump Lurte på en ting. Det går an å skru på at man kan endre sensitivity på de programmerbare knappene ikke sant? Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tenker du på sensetivity på musa? De kan programeres til å styre DPI eller du kan sette dem til å separat styre x og y aksen individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå