Insanity Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Nå er igjen utenlandsforbindelsen nede. Er så forbanna lei. Norges største it-selskap klarer skitt ikke fikse opp i problemene sine, inkompetente idioter. Er såååå glad for at bindingstida mi går ut i januar. Da er det bye bye Telenor... Lenke til kommentar
president Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hvilken utenlandsforbindelse? Jeg har bra fart både til USA og Asia. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det kan være andre enn Telenor som har problemer også... Selv om jeg ikke liker Telenor (hater de faktisk), så er det ALT for mange på dette forumet som sier alt er Telenor/Microsoft/Staten sin skyld. Det er bare min mening da... Edit: Dette kan jo være et Telenor problem, men jeg må bare lufte ut litt mens jeg husker det. [ Denne Melding var redigert av: Darth Kjell på 2002-12-20 19:51 ] Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 LOL... om du bytter abbo. eller ikke vil da ikke hjelpe en døyt i detta tilfellet, hvis det var som du sier utenlandslinja (NIX) som var nede. det er bare ÉN utenlandslinje i norge (-johan golden "det er bare én neger i norge") Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 19:50, skrev Darth Kjell:Det kan være andre enn Telenor som har problemer også... Selv om jeg ikke liker Telenor (hater de faktisk), så er det ALT for mange på dette forumet som sier alt er Telenor/Microsoft/Staten sin skyld.Det er bare min mening da...Edit: Dette kan jo være et Telenor problem, men jeg må bare lufte ut litt mens jeg husker det.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Darth Kjell på 2002-12-20 19:51 ]</font> May the force be with you.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 19:53, skrev Ludde:LOL... om du bytter abbo. eller ikke vil da ikke hjelpe en døyt i detta tilfellet, hvis det var som du sier utenlandslinja (NIX) som var nede. det er bare ÉN utenlandslinje i norge :razz: (-johan golden "det er bare én neger i norge") Og dette er du sikker på? At det bare finnes en enslig linje ut av landet? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 LOL, det er jo såklart mere en 1! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Funka fint hvis du bruker proxy.online.no:8080 EDIT: må forøvrig bruke proxy for å komme inn på forumet også. [ endret av Orjanp den 2002-12-20 20:49 ] Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Har ikke NIX fire linjer ut av Norge? Er ikke sikker her, kan være at jeg tar feil. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 20:50, skrev Darth Kjell:Har ikke NIX fire linjer ut av Norge? Er ikke sikker her, kan være at jeg tar feil. TN og de fleste andre har da sine egne avtaler og egne linjer. Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hadde noe downtime i går jeg og da, men har bluecom. De bruker jo samme nett som telenor, så det er vel samma sjiten bare bedre fart. Jeg fant ut at telenor sugde, og byttet før bindingstiden var over. så lei var jeg.... Lenke til kommentar
Newman Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det er bare en linje som går direkte til USA fra Norge. Hvis kabelen skulle ryke, eller Telenors sentral der kabelen kommer inn går ned kan vi fortsatt nå USA via en kabel som førdt går innom resten av Europa. Problemet er at trafikken gjennom europa kabelen øker drastisk, og vi får problemer med å komme inn på sider som ligger på servere i USA. Dette kan unngås ved å bruke telenors proxy server. Denne er det ikke mange som vet om og det er derfor lite trafikk på den linja. Nå må ikke "bedre viterne" flame meg. Jeg vet det er litt mer avansert enn dette, men jeg tviler på at det er veldig interessant hvis jeg skal legge ut i det lange og breie om hver eneste detalj... Dette gjelder kunn enkelte Telenor kunder. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Igjen er det problemer! Er det bare telenor eller hadde andre isp'er også trøbbel? Nå nettopp i en fikk jeg ikke kontakt med en rekke store norske nettsteder, inkludert hardware.no Og jeg snakka med en kompis, som også har telenor, og det funket ikke hos han heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå