Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Elendige telenor!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være andre enn Telenor som har problemer også... Selv om jeg ikke liker Telenor (hater de faktisk), så er det ALT for mange på dette forumet som sier alt er Telenor/Microsoft/Staten sin skyld.

Det er bare min mening da...

Edit: Dette kan jo være et Telenor problem, men jeg må bare lufte ut litt mens jeg husker det.

[ Denne Melding var redigert av: Darth Kjell på 2002-12-20 19:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 19:50, skrev Darth Kjell:

Det kan være andre enn Telenor som har problemer også... Selv om jeg ikke liker Telenor (hater de faktisk), så er det ALT for mange på dette forumet som sier alt er Telenor/Microsoft/Staten sin skyld.

Det er bare min mening da...

Edit: Dette kan jo være et Telenor problem, men jeg må bare lufte ut litt mens jeg husker det.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Darth Kjell på 2002-12-20 19:51 ]</font>

May the force be with you....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 19:53, skrev Ludde:

LOL... om du bytter abbo. eller ikke vil da ikke hjelpe en døyt i detta tilfellet, hvis det var som du sier utenlandslinja (NIX) som var nede. det er bare ÉN utenlandslinje i norge :razz: (-johan golden "det er bare én neger i norge")

Og dette er du sikker på?

At det bare finnes en enslig linje ut av landet?

Lenke til kommentar

Det er bare en linje som går direkte til USA fra Norge. Hvis kabelen skulle ryke, eller Telenors sentral der kabelen kommer inn går ned kan vi fortsatt nå USA via en kabel som førdt går innom resten av Europa. Problemet er at trafikken gjennom europa kabelen øker drastisk, og vi får problemer med å komme inn på sider som ligger på servere i USA.

Dette kan unngås ved å bruke telenors proxy server. Denne er det ikke mange som vet om og det er derfor lite trafikk på den linja.

Nå må ikke "bedre viterne" flame meg. Jeg vet det er litt mer avansert enn dette, men jeg tviler på at det er veldig interessant hvis jeg skal legge ut i det lange og breie om hver eneste detalj...

Dette gjelder kunn enkelte Telenor kunder.

Lenke til kommentar

Igjen er det problemer! Er det bare telenor eller hadde andre isp'er også trøbbel?

Nå nettopp i en fikk jeg ikke kontakt med en rekke store norske nettsteder, inkludert hardware.no

Og jeg snakka med en kompis, som også har telenor, og det funket ikke hos han heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...