Gå til innhold

Båt til Oslofjorden.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en kammerat som er 15 år. Han trenger så sårt en båt etter konfirmasjonen. Han er middels stor, han er middels lang og har lyst på en litt "utenom det vanlige"-båt.

 

Han bor i Filtvet, ved Oslofjorden. Så noen ganger kan det bety mye og store bølger. Så han trenger en båt som tåler litt.

 

Vi har vært innom Finn.no for å sjekke litt, men vi fant ikke noe av interesse. Jeg har anbefalt ham en River XR 350, men det falt heller ikke i smak.

 

Kan noen hjelpe oss?

 

På forhånd takk!

 

Mvh, Kimmi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har en kammerat som er 15 år. Han trenger så sårt en båt etter konfirmasjonen. Han er middels stor, han er middels lang og har lyst på en litt "utenom det vanlige"-båt.

 

Han bor i Filtvet, ved Oslofjorden. Så noen ganger kan det bety mye og store bølger. Så han trenger en båt som tåler litt.

 

Vi har vært innom Finn.no for å sjekke litt, men vi fant ikke noe av interesse. Jeg har anbefalt ham en River XR 350, men det falt heller ikke i smak.

 

Kan noen hjelpe oss?

 

På forhånd takk!

 

Mvh, Kimmi

8421527[/snapback]

 

Hvis den skal tåle litt sjø vil jeg ikke anbefale River. Båter med V-bunn tar ofte sjøen bedre enn båter som er flate under, er iallefall min erfaring. Han kan jo se litt på Linge båtene. Musling og Wesling er vel det som er mest aktuelt i dette tilfellet. De går bra, er solide, tåler litt sjø og tåler ganske stor motor.

Lenke til kommentar

Snytes al båtene er litt plastikk aktige, akkurat som Stedy og River. En Rib kunne kanskje vært no? Der har du jo Arimar, Grand, Caribe etc. Dette er båter som tåler litt sjø, og som er morsomme å kjøre. Selv ville jeg egentlig ikke valgt Arimar. Syntes de slår for mye. Er rett og slett helt j*vlig å sitte på. Er litt bedre hvis man kjører selv. Grand ribbene syntes jeg virker veldig gode. Har ikke kjørt disse selv, men har bare hørt positive ting om de som har kjørt dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...