Gå til innhold

N95, mulig å synce mot exchange?

mle

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det finnes imidlertid en workaround for dette (opprinnelig fra Howardforums.com, men jeg har hentet tipset fra Allaboutsymbian.com)

1. Installer Nokia Mail for Exchange v1.3 (søk på nettet etter denne)

2. Sett opp programvaren på telefonen (server, passord etc...)

3. Synkroniser. Kalender, kontakter og Emails synkroniseres da til telefonen. Alt virker - untatt Email - man ser Emailene, men kan ikke åpne dem

4. Installer Mail for Exchange v1.5 OVER v1.3

5. Synkroniser på nytt

6. Åpne meldinger, og scroll nedover til du finner kontoen for Mail for Exchange. Nå kan du åpne epostene og også skrive nye eposter.

I håp om å få dette til, prøvde jeg å først innstallere 1.3, og så 1.5. Men 1.5 fjernet instillingene og postboksen, og når jeg så prøvde å åpne "Mail for Exchange" fikk jeg beskjed om at dette programmet ikke er støttet med min N95. Kanskje det er en annen måte å installere _over_ ?

Lenke til kommentar
Det finnes imidlertid en workaround for dette (opprinnelig fra Howardforums.com, men jeg har hentet tipset fra Allaboutsymbian.com)

1. Installer Nokia Mail for Exchange v1.3 (søk på nettet etter denne)

2. Sett opp programvaren på telefonen (server, passord etc...)

3. Synkroniser. Kalender, kontakter og Emails synkroniseres da til telefonen. Alt virker - untatt Email - man ser Emailene, men kan ikke åpne dem

4. Installer Mail for Exchange v1.5 OVER v1.3

5. Synkroniser på nytt

6. Åpne meldinger, og scroll nedover til du finner kontoen for Mail for Exchange. Nå kan du åpne epostene og også skrive nye eposter.

I håp om å få dette til, prøvde jeg å først innstallere 1.3, og så 1.5. Men 1.5 fjernet instillingene og postboksen, og når jeg så prøvde å åpne "Mail for Exchange" fikk jeg beskjed om at dette programmet ikke er støttet med min N95. Kanskje det er en annen måte å installere _over_ ?

8912271[/snapback]

Case closed. Jeg satte opp MFE1.3 til å synce fra kl 17. Når da klokken ble 17, så syncet 1.5 og opprettet exchangemappen min i "meldinger". Nå er det lekende lett å synce, åpne eposter og sende eposter. Sweet! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...