ahpadt Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ikke for å være tulling, men om man ønsker full/enklest støtte mot exchange så er en WM-basert mobil å anbefale. Lenke til kommentar
royhaaland Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det finnes imidlertid en workaround for dette (opprinnelig fra Howardforums.com, men jeg har hentet tipset fra Allaboutsymbian.com) 1. Installer Nokia Mail for Exchange v1.3 (søk på nettet etter denne) 2. Sett opp programvaren på telefonen (server, passord etc...) 3. Synkroniser. Kalender, kontakter og Emails synkroniseres da til telefonen. Alt virker - untatt Email - man ser Emailene, men kan ikke åpne dem 4. Installer Mail for Exchange v1.5 OVER v1.3 5. Synkroniser på nytt 6. Åpne meldinger, og scroll nedover til du finner kontoen for Mail for Exchange. Nå kan du åpne epostene og også skrive nye eposter. I håp om å få dette til, prøvde jeg å først innstallere 1.3, og så 1.5. Men 1.5 fjernet instillingene og postboksen, og når jeg så prøvde å åpne "Mail for Exchange" fikk jeg beskjed om at dette programmet ikke er støttet med min N95. Kanskje det er en annen måte å installere _over_ ? Lenke til kommentar
royhaaland Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det finnes imidlertid en workaround for dette (opprinnelig fra Howardforums.com, men jeg har hentet tipset fra Allaboutsymbian.com) 1. Installer Nokia Mail for Exchange v1.3 (søk på nettet etter denne) 2. Sett opp programvaren på telefonen (server, passord etc...) 3. Synkroniser. Kalender, kontakter og Emails synkroniseres da til telefonen. Alt virker - untatt Email - man ser Emailene, men kan ikke åpne dem 4. Installer Mail for Exchange v1.5 OVER v1.3 5. Synkroniser på nytt 6. Åpne meldinger, og scroll nedover til du finner kontoen for Mail for Exchange. Nå kan du åpne epostene og også skrive nye eposter. I håp om å få dette til, prøvde jeg å først innstallere 1.3, og så 1.5. Men 1.5 fjernet instillingene og postboksen, og når jeg så prøvde å åpne "Mail for Exchange" fikk jeg beskjed om at dette programmet ikke er støttet med min N95. Kanskje det er en annen måte å installere _over_ ? 8912271[/snapback] Case closed. Jeg satte opp MFE1.3 til å synce fra kl 17. Når da klokken ble 17, så syncet 1.5 og opprettet exchangemappen min i "meldinger". Nå er det lekende lett å synce, åpne eposter og sende eposter. Sweet! Lenke til kommentar
Bjolgerud Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg finner bare versjon 1.6 hos Nokia, noen som har link til 1.3? Lenke til kommentar
rogert Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg finner bare versjon 1.6 hos Nokia, noen som har link til 1.3? 8924863[/snapback] http://www.businesssoftware.nokia.com/mail...nge(1.3.0).SISX Lenke til kommentar
royhaaland Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Versjon 1.6.1 støtter N95 Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Og den kan lastes ned rett til telefonen via "Last ned" som du finner i hovedmenyen (med mindre du har flyttet den til et annet sted). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå