Barista Bob Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har nå spilt Empire at war noen uker, kjøpte The best of PC i USA for litt siden. Så at det har kommet en expansion pack og lurte på om den fins i Norge. Noen som har sett den i oslo området? Lenke til kommentar
cesar Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har nå spilt Empire at war noen uker, kjøpte The best of PC i USA for litt siden. Så at det har kommet en expansion pack og lurte på om den fins i Norge. Noen som har sett den i oslo området? Ja, jeg kjøpte den via nettet fra kelkoo.dk Så jeg tror nok den er der fortsatt Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har nå spilt Empire at war noen uker, kjøpte The best of PC i USA for litt siden. Så at det har kommet en expansion pack og lurte på om den fins i Norge. Noen som har sett den i oslo området? Ja, jeg kjøpte den via nettet fra kelkoo.dk Så jeg tror nok den er der fortsatt 8429361[/snapback] Ok, men jeg mente i butikk... PS: Ikke ta bort quoting... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Du bør prøve en mod etterhvert som heter Steiner's Advance Units Mod 3.0 reloaded senere også hvis du vil ha en utvidet og større opplevelse av spillet. En Galactic Conquest map med 90 planeter! Masse flere skip og styrker. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 kk, det skal jeg, men har ikke kjøpt FoC ennå, men funker det uten? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 kk, det skal jeg, men har ikke kjøpt FoC ennå, men funker det uten? 8657887[/snapback] Ja jeg har ikke FoC selv enda. Men husk og installer alle filene riktig. Det kan være litt plunder. Og Installer patchen til EaW først. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Nå hvordan har det gått? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Nå hvordan har det gått? 8710068[/snapback] Lagt på is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå