kneipp5 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hallo, Har formattert min laptop av div. årsaker. Etter formatteringen finner laptopen den trådløse routeren og nettverket mitt, og tilkoplingen er "utmerked" og alt sånt ser helt riktig ut, men likevel kommer jeg ikke på internett....Jeg er blodfersk, så det er sikkert bare en bagatell som kan løses av dere eksperter...:-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det første du bør se på er krypteringen, prøv å slå den av på begge steder til du får forbindelse. Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Det første du bør se på er krypteringen, prøv å slå den av på begge steder til du får forbindelse. 8421570[/snapback] Har samme problemet selv. Noen som kan hjelpe meg ? Edit: Fikk det til selv, la inn instillingene på ruteren på ny. Og så virket det... Endret 19. april 2007 av albions Lenke til kommentar
kneipp5 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hmm... Har kontakt med routeren, men kommer ikke inn på selve innstillingssiden (IP-adressen i explorer). Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå