Gjest Gjest_Guttebass_* Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Jeg har tydeligvis pådratt meg pungbrokk. Jeg har verken legeskrekk og er ikke urolig overhodet XD problemet er taushetsplikt, jeg vil helst ikke at foreldrene mine får vite at jeg har gjennomført en opperasjon. Jeg vet den har vært der i flere år og venter i stillhet på å bli seksten så jeg får gjort noe. Fant ut hva det var etter å ha lest litt om "hjelp jeg har kreft i pungen" emnene Kan det være en ulempe å drøye dette for lenge? (Blir seksten i høst) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvorfor vil du ikke at de skal vite det? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_guttebass_* Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvorfor vil du ikke at de skal vite det? 8421348[/snapback] Alle får vite det Jeg har noen rabiate unger i klassa mi som mobber folk fordi de har kreft liksom... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 De burde kastreres med et rivjern. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Disse rabiate ungene skal du bare drite i, bare så det er sagt. Hvis de ikke er i stand til å forstå alvoret ved slike ting, så er det ikke verdt å bry seg noe mer om. Brokk kan ofte være helt ufarlig i seg selv, men eventuelle plager og komplikasjoner kan ofte være så store at det er like greit å få gjort noe med det så fort som mulig. Dette bør du uansett ta kontakt med lege for å få avklart. Legen har taushetsplikt uansett, så det er ingen fare for at dine foreldre skal få vite resultatet av en slik undersøkelse. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Jeg har tydeligvis pådratt meg pungbrokk. Hvordan fikk du det til? :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Jeg har tydeligvis pådratt meg pungbrokk. Hvordan fikk du det til? :!: 8422472[/snapback] Ikke spør meg :!: Dette kan ligge i genene, eller? Jaja XD Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Jeg har tydeligvis pådratt meg pungbrokk. Hvordan fikk du det til? :!: 8422472[/snapback] Ikke spør meg :!: Dette kan ligge i genene, eller? Jaja XD 8422547[/snapback] Jeg tror ikke du kan får brokk på ballene når du er såpass gammelt...Hvorfor tror du har det? smerter? hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå