mbergseth Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Har akuratt kjøpt ein Corsair Flash Voyager USB2.0 - 16 GB, Når eg fyrst skulle koble den til maskinen fekk eg opp ein besked som sa at det er koblet til ein ukjent USB enhet til maskinen, og at windows ikkje klarte å installere den. Etter kvart får eg den nå opp slik som den skal, som ein flyttbar disk, men den kobler seg fra etter ei lita stund og får beskeden om at det er koblet til ein ukjent enhet. Corsair support: Media/Flash Drive/SD/SC card is not recognized. -------------------------------------------------------------------------------- • Make sure the media is inserted properly. • Try rebooting the system with the media already inserted. • Try another media card. • Make sure the media contacts are clean of any dirt/dust If this does not resolve the problem and other media works then lets try replacing your product. Har og prøvd den på to maskiner og byttet på USB portene, prøvd og å formatere den uten resultat. Er det noen som har noen ide? eller er det mulig at eg har fått tilsendt ein defekt memory stick? OS er Win XP SP2 Edit: Skrivefeil Endret 19. april 2007 av mbergseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå