abene Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Microsoft inviterer brukere til å teste ut neste versjon av Windows Media Center. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Får bare håpe at de velger bra med brukere "from supported countries" O.T: Til dere som lurer: Nei, dette er ikke en forsinket aprilspøk.Heh, må si tanken slo meg med en gang jeg leste tittelen på artikkelen, var på nippet til å sjekke dato igjen /O.T. Endret 19. april 2007 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Huh? Finnes det ikke allerede Media Center funksjonalitet i Vista?! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Huh? Finnes det ikke allerede Media Center funksjonalitet i Vista?! 8421294[/snapback] Jo, det gjør det. Dette er en oppdatering av Media Centeret i Vista.... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jo. Det finnes, men det er da snakk om det samme mediacenteret man finner i XP. Dette er den virkelige Media Center for Vista Lenke til kommentar
waagen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du må jo fylle ut verden lengste spørreskjema for å kunne bli vurdet da... Alt fra om hvor mange ganger hunden din er på nettet, til hvor mye musikk du har på maskinen. Waagen Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg trodde vi alle mann var betatestere for MS, bare enkelte som får det gratis nå da Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nei vettu hva! Det er nok bugs fra før av. Tror det er få som vil sitte på et os med enda flere Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Programmet "Windows Media Center" trenger absolutt en oppsussing, supert at de går ut og tilbyr folk å teste. Selv ble jeg mektig imponert over hvor dårlig WMC er i Vista Ultimate. For folk som har tilgang på tastatur og mus er det programmet utrolig tungvindt og vanskelig å bruke. Har man derimot kobla programmet opp mot TV'n, og navigerer seg rundt vha fjernkontroll eller lignende forstår jeg derimot litt bedre hva som er tenkt.. Men bare litt... Håper de oppgraderer produktet noe kraftig, for hvis det faktisk fungerte bedre enn WMP visuelt og samtlige andre avspillere teknisk tar jeg det gjerne i bruk Lenke til kommentar
awold Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 jeg vil heller være betatester for xbox360 spill. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jeg har allerede fått tilbakemelding. Men det var for Windows Home Server. Så vidt jeg vet søkte jeg ikke på det en gang. Rare greier. Edit: Etter å tatt en rask titt på sidene som ble henvist til i mailen så tror jeg at jeg lar være å teste Home Server. Connect Stats 236 422 bugs submitted 32 909 suggestions submitted 1 091 753 Connect members Jeg tviler jo på at det er nøyaktig 236 422 unike bugs. Men alikevell. Endret 25. april 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå