dnthalhuk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg ser totalt motsatt på det. Greit å vente med å kjøpe et skjermkort, for om en stund får man noe som er kraftigere til samme pris. Med PS3, så får du samme produktet bare til lavere pris. Jeg betaler gjerne 10 kroner om dagen for å få bruke min PS3 nå. Om PS3 blir 2.000,- kroner billigere om 6 mnd, så utgjør det ca. 10 kroner om dagen. Sa da er valget enkelt. Mellom PS2 og PS3 var det sju år, ergo å vente noen måneder på et prisfall er ikke helt høl i huet. På skjermkortfronten kommer det noe nytt omtrent hvert halv år, så hvis man skal tenke slik " Greit å vente med å kjøpe et skjermkort, for om en stund får man noe som er kraftigere til samme pris." kommer du nok aldri til å få kjøpt et nytt skjermkort. Med PS3 får du ikke noe kraftigere til samme pris om et par måneder, du får noe like kraftig til en lavere pris. Endret 19. april 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Sunndal1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med PS3 får du ikke noe kraftigere til samme pris om et par måneder, du får noe like kraftig til en lavere pris. 8424231[/snapback] Det er også mitt poeng. Man får ikke noe kraftigere ved å vente, man bare må vente på å få det. Og som jeg sier, 10 kroner om dagen er jeg villig til å betale for å få den kraften nå! Men, selvsagt, om du mener 10 kroner om dagen er for mye for å få PS3 i dag. Så er det nok lurt å vente. (Trolig er det vel snakk om bare 5 kroner om dagen, altså ca tusen kroner i reduksjon) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper dette priskuttet kommer til høsten. Med en gang den kryper under 5 høvdinger kjøpes den av denne karen Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Med PS3 får du ikke noe kraftigere til samme pris om et par måneder, du får noe like kraftig til en lavere pris. 8424231[/snapback] Det er også mitt poeng. Man får ikke noe kraftigere ved å vente, man bare må vente på å få det. Og som jeg sier, 10 kroner om dagen er jeg villig til å betale for å få den kraften nå! Men, selvsagt, om du mener 10 kroner om dagen er for mye for å få PS3 i dag. Så er det nok lurt å vente. (Trolig er det vel snakk om bare 5 kroner om dagen, altså ca tusen kroner i reduksjon) 8424607[/snapback] Ser poenget ditt, men hva skal jeg med denne "kraften" idag når det ikke er ett eneste spill som jeg har lyst på? Og ja jeg har faktisk prøvd "killer"-spillene til Sony som er på markedet nå. For min del vil jeg da betale 5kr dagen for å ha en ekstra dings i stua i 6mnd.. Da gir jeg heller 5kr dagen til noen som trenger det.... Venter jeg så går sannsynligvis prisen ned, spill som er interessante kommer og er jeg virkelig heldig så får jeg med en ny kontroller Win-Win for min del. Kan også se det på en annen måte. Venter jeg med å kjøpe PS3 og den går ned 1000kr i pris før jeg kjøper den så er det 2 "gratis" 360 spill mens jeg venter. Mass Effect og Forza2 tror jeg klarer holde meg opptatt frem til høsten Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 In the last few weeks there have been various reports of Japanese analysts predicting a PlayStation 3 price cut sooner rather than later. For example, Famitsu, a Japanese gaming magazine, reported that an official price cut from Sony was just around the corner. And they predicted a change in the supply quantity as well. Today Sony responded to these rumours: "PS3 prices and shipment plans for the future should be determined by market trends and competition. Sony currently doesn't have any specific plan to cut the PlayStation 3's price.” Although this reaction is denying the recent rumours, we wouldn't be too surprised to see a price cut sooner than expected. Sony Denies Pricecut Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Men gikk ikke Sony representanter ut og sa at de skulle revurdere prisstrategien? Er det eventuelt dette de har kommet frem til? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 De vil nok offisielt ikke si dette for høyt. For som nevnt tidligere gjør dette at mange utsetter kjøpet. Muligens samme bakgrunn bak begge meldingene men bare framstilt på en annen måte. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ok, takk for svar! Leste beklageligvis ikke gjennom hele tråden. Lenke til kommentar
Sunndal1 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ser poenget ditt, men hva skal jeg med denne "kraften" idag når det ikke er ett eneste spill som jeg har lyst på? Og ja jeg har faktisk prøvd "killer"-spillene til Sony som er på markedet nå. Det er selvsagt opp til den enkelte, men for meg så er F1 god nok grunn. Det at jeg også har fått en Linux datamaskin som jeg bruker både privat og til jobb er også en god grunn for meg. BluRay-filmer ser jeg på som en ren bonus, og en god en. Alt dette, samt at jeg endelig får utnyttet min 42" HD-Tv er grunn nok til meg. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 finnes det tastatur og mus til ps3? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 finnes det tastatur og mus til ps3? 8432242[/snapback] Ja, det tastaturet og musen du har fungerer sikkert bra! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Oi, det var jo en positiv overraskelse. Bare synd at tastaturet jeg bruker sitter fast på laptopen min Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Bare ikkje tro at du vil kunne bruke det i alle spill. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Så det er ikke noe håp for mus og tastatur i eventuelle FPS spill? Dog blir det nok FF serien som gjør Ps3'en verdt et kjøp! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Unreal Tournament 2007 eller hva det nå heter vil ha støtte for tastatur og mus på ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå