Gå til innhold

Fredrikstad Cup 2007 | Håndball

Anbefalte innlegg

Hællæ,

Er det noen her som spiller håndball og skal være med i Fredrikstad Cup 2007?

For de som ikke vet hva det er så er det en av verdens største håndballturneringer når det kommer til antall lag, og den aller største når det kommer til antall kamper :)

www.fredrikstad-cup.no

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Og den desidert dårligste på service, turneringsmat, overnatting og dommerstandard. Er den siste turneringen klubben min vurderer når de skal velge fellesturnering.

8598228[/snapback]

Forklar gjerne nærmere hvorfor? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er jo rimelig selvforklarende det jeg sier da. Kan ta maten som et eksempel, frosne hamburgere med brente hamburgerbrød, kavringtørt frokostbrød med dårlig pålegg, en "stroganoff" som må ha vært laget av råtne grønnsaker og harskt jak-kjøtt er rett og slett ikke holdbart. Kan greit forstå at det faktisk ikke gjør seg selv å lage mat til så mange mennesker, som alle har forskjellig smak, men se på Baldus Cup. Der serverer de taco med alt tilbehør, flere typer brød til frokost, varme(!) kjøttkaker og poteter og kylling med ris. Både godt og plain nok til at bortimot alle spiser det.

I Fredrikstad er det også for store avstander i min mening, hvis man er uheldig og blir plassert på en av skolene i utkantområdet. Nei, det bør skje noen forandringer, heller en turnering som ikke er Norges største, enn en som kan smykke seg med tittelen, men ikke ta ordentlig vare på deltakerne.

Lenke til kommentar
Er jo rimelig selvforklarende det jeg sier da. Kan ta maten som et eksempel, frosne hamburgere med brente hamburgerbrød, kavringtørt frokostbrød med dårlig pålegg, en "stroganoff" som må ha vært laget av råtne grønnsaker og harskt jak-kjøtt er rett og slett ikke holdbart. Kan greit forstå at det faktisk ikke gjør seg selv å lage mat til så mange mennesker, som alle har forskjellig smak, men se på Baldus Cup. Der serverer de taco med alt tilbehør, flere typer brød til frokost, varme(!) kjøttkaker og poteter og kylling med ris. Både godt og plain nok til at bortimot alle spiser det.

I Fredrikstad er det også for store avstander i min mening, hvis man er uheldig og blir plassert på en av skolene i utkantområdet. Nei, det bør skje noen forandringer, heller en turnering som ikke er Norges største, enn en som kan smykke seg med tittelen, men ikke ta ordentlig vare på deltakerne.

8699426[/snapback]

Mye av det du har forklart der har faktisk blitt gjort i år mye i likheten med Baldus cup feks Taco. Skjønner det du sier er et problem med avstander med det er noe veldig mange cuper sliter med og desverre ikke er noe man kan gjøre med. :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Ja , noen av lagene må sova på skole . Men laget bort bor på et gammelt fort like ved kongsberg hallen (hovedhallen) det tar oss kun 2-3 min og gå bort . Alle har med sin egen mat til frokost , og til middag bestiller vi Pizza eller så går vi ut i gamlebyen og spiser sammen.

Vi vant fredriksatd cup 07 . Vestli G13 . Kjempe kult at Tarik delte ut premien og da.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...