Joachim_F Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 THQ har kommet med en offisiell kunngjøring av Worms: Open Warfare 2 for PSP og DS. Les mer Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ser ut som et ganske klassisk worms spill. På DS i tillegg. Gleder meg til å prøve det her. Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette blir knall! Det kommer massevis av nye, spennende våpen og gadgets. Gleder meg spesielt til flyvende Sheep, Magnet og Buffalo of Lies! Også kommer det et slags tordenvær som kan vekke opp døde Worms, og gi dem 30 i liv igjen. Sweet-O-lainen... Masse deilig info her. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 JAAAAAAAAH! Det er i 2D! Dette skal kjøpes Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ser faktisk ikkje so verst ut...er Team 17 i ferd med å finne attende til røtene? Det er i sofall på høg tid. Serien har berre gått nedover sidan "Worms - The Director's Cut" på Amiga. Worms 2 var eit steg i feil retning stil-messig, Worms 3D var ei katastrofe spelbarheitsmessig. Kunne godt tenkt meg å sjå dette på ei stasjonær plattform...eit nedlastbart spel på PS3 ville vore fint... Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg