Gå til innhold

MarihuanaMarsjen 2007 - Hvem Skal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tørrfisk er internettforumidealist, akkurat som meg :) Klart at førsteposten blir oppdatert.

Lurer fortsatt på hvordan programmet ser ut, jeg. Eneste jeg vet er at Johnny Linderud skal holde den siste appellen (iflg. ham selv). Det kan jo bli artig...

edit: http://normal.no/gmm/2007/ - Linderud står ikke engang oppført...

Både Arild Knutsen og Stein Hoftvedt skal snakke! Så flott! :) Rolf Solvang kjenner jeg ikke til.

edit: Visste dere at landet vårt kom på delt sjetteplass på verdensbasis i det totale antall deltakende byer i marsjen i fjor og forfjor? :) Vi deltok i seks norske byer. I år er tallet (foreløpig) "bare" 4. I forhold til innbyggertall tror jeg likevel vi kommer langt opp på lista, om ikke på toppen.

http://no.wikipedia.org/wiki/Marihuanamarsjen

http://globalmarijuanamarch.org/2007.php :)

Endret av kkt1986
Lenke til kommentar

Vil opplyse om at verken norcan eller normal oppfordrer til røyking av cannabis under årets marsj. Marsjen er forhåndsandmeldt og ingen er interessert i at Norcan/normals medlemmer/sympatisører skal bli arrestert mens de demonstrerer for sitt politiske standpunkt!

Lenke til kommentar
Det er vel ganske typisk. Jo rikere en nasjon blir, og jo bedre folk har det, desto mer henfaller man til dekadense.

8482737[/snapback]

Hehe, utdyp gjerne på dette. Hvordan er en marsj angående sivile friheter moralsk forfall?

8486887[/snapback]

'Sivile friheter' :rofl:

Lenke til kommentar

De røyka seg sikkert vekk. :wee:

Men fra spøk til revolver. Noen som var på disse arrangementene rundt om i vårt store land og har lyst til å fortelle hvordan det gikk? Eller er det kanskje ikke ferdig enda?

Lenke til kommentar

Hehe, utdyp gjerne på dette. Hvordan er en marsj angående sivile friheter moralsk forfall?

8486887[/snapback]

'Sivile friheter' :rofl:

8540808[/snapback]

For en retorikk fra deg i dag JBlack :p

Du er sosialistisk overformynder I presume?

Endret av araziel
Lenke til kommentar

Man lurer ingen ved å påstå at dette er en mars for 'sivile rettigheter'. Det er en mars for å få lov til å dope seg sløv i fred uten å bli plaga.

Hadde 'sivile rettigheter' stått i sentrum, så var det en mengde andre saker man også kunne tatt opp.

Og jeg sosialistisk? :rofl:

Man trenger ikke være sosialist for å være tilhenger av lover og regler.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Man lurer ingen ved å påstå at dette er en mars for 'sivile rettigheter'. Det er en mars for å få lov til å dope seg sløv i fred uten å bli plaga.

Hadde 'sivile rettigheter' stått i sentrum, så var det en mengde andre saker man også kunne tatt opp.

8544253[/snapback]

Din trangsynthet har virkelig ingen grenser.

Du forstår rett og slett ikke at folk vil demonstrere mot en totalt feilslått narkotikapolitikk? Virkelig et fantastisk eksempel på frepper-ignoranse i toppsjiktet.

Lenke til kommentar

8544253[/snapback]

Din trangsynthet har virkelig ingen grenser.

Du forstår rett og slett ikke at folk vil demonstrere mot en totalt feilslått narkotikapolitikk? Virkelig et fantastisk eksempel på frepper-ignoranse i toppsjiktet.

8544265[/snapback]

Hvorfor så aggressiv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...