Gå til innhold

Nokia N95 GPS tråden.

Anbefalte innlegg

Kom på et "nytt" bruksområde for N95 GPS. Er det noen mulighet for å koble N95 opp mot en bærbar pc å få stoor navigasjon på 15". Genialt om du er i en ukjent storby og har med deg en ekstra person som kan sitte på pcen. Kan det gjennomføres?

8995189[/snapback]

Det finnes jo 3dje parts programvare som du kan bruke for å "klone" mobilens skjerm på pc, så dette bør i praksis være ganske enkelt å ordne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig, men pga. ferie er ikke det tilgjengelig, din svamp.

9007820[/snapback]

Ah, glemte jo at kredittkort tar ferie. Da kan du betale via telefonregningen din :-)

(men det var kanskje ikke dette du mente heller...)

Lenke til kommentar

Godseieren, når du spammer forumet der du ber om hjelp til ulovligheter, må der være lov til å være sarkastisk! Det faktum at du ikke får kjøpt navigering fordi foreldrene dine er på ferie sier vel det meste. Beklager, men klarer bare ikke å ta deg seriøst!

Lenke til kommentar
Tror du har misforstått. Penger er ikke akkurat noe problem, det er det at saga'n er på tur som er problemet.

Det at du tar dette forumet så seriøst som du gjør sier vel litt mer om deg enn om meg, eller hva?

9017099[/snapback]

Ja, det sier at han er en voksen annsvarsfull person som respektere andres tid. Som er den type holdning som over de siste 6 - 7 årene har gjort dette forumet til ett av de største og beste i Norge.

Var det noe annet du mente?

Og jeg tror vi fortsatt er litt i "mørket" om hva du mener..for jeg er neimen ikke sikker på hva "saga'n" betyr og hva det har med penger å gjøre.....

Men jeg tror du har fått det svaret du så etter i denne tråden og vi kan vel konludere med at så fort du får penger så vet du akkurat hva du må gjøre for å få navigasjon på denne mobilen vi alle setter så stor pris på.

God sommer!

AKIRA

Lenke til kommentar

Først og fremst må jeg takke for et ordentlig innlegg, AKIRA, lenge siden jeg har sett.

Og jeg tror vi fortsatt er litt i "mørket" om hva du mener..for jeg er neimen ikke sikker på hva "saga'n" betyr og hva det har med penger å gjøre.....

9017279[/snapback]

Trykk

God sommer til deg o

Endret av Godseieren
Lenke til kommentar
Hei, fant ikke noe om dette tidligere i tråden men Route66 skal fungere på N95 med den innebygde GPS'en. Får telefon imorgen (håper jeg endelig) så da får jeg testa det.

9007353[/snapback]

Det fungerer fint. Bruker det på min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...