cyclo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kom på et "nytt" bruksområde for N95 GPS. Er det noen mulighet for å koble N95 opp mot en bærbar pc å få stoor navigasjon på 15". Genialt om du er i en ukjent storby og har med deg en ekstra person som kan sitte på pcen. Kan det gjennomføres? 8995189[/snapback] Det finnes jo 3dje parts programvare som du kan bruke for å "klone" mobilens skjerm på pc, så dette bør i praksis være ganske enkelt å ordne. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Også kult om man kunne bruke GPS'en i N95 i f.eks. AutoRoute på PC'n. Jeg tviler egentlig... Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen måte å komme seg forbi betalingen? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 N95 gps; fikk gps til å funke, er det virkelig gps? den bare "kjører" til punkte jeg skal til, stopper jeg så forsetter mobilen alike vell, men jeg vet at det finnes en stop knapp, skjønner ikke mobilen hvor "jeg" er vis jeg går rundt om kring med den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så klart det er en GPS, det er en grunn til at det står at det er Gps. Og skjønner ikke spørsmålet ditt, utdyp det bedre ?! Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen måte å komme seg forbi betalingen? 9000039[/snapback] Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 men når jeg går rundt om kring i hagen så rører da posisjons saken på seg da?? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen måte å komme seg forbi betalingen? 9000039[/snapback] 9003782[/snapback] Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen måte å komme seg forbi betalingen? 9000039[/snapback] 9003782[/snapback] 9003831[/snapback] Kanskje slutte å spamme. Tror nok det ikke går ann å komme forbi betalingen. Så du må nok åpne pungen. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen måte å komme seg forbi betalingen? 9000039[/snapback] Ja, det går fint. Bare legg inn kredittkortnummeret så kommer du forbi betalingen... Det enkleste er ofte det beste. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, fant ikke noe om dette tidligere i tråden men Route66 skal fungere på N95 med den innebygde GPS'en. Får telefon imorgen (håper jeg endelig) så da får jeg testa det. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen måte å komme seg forbi betalingen? 9000039[/snapback] Ja, det går fint. Bare legg inn kredittkortnummeret så kommer du forbi betalingen... Det enkleste er ofte det beste. 9006602[/snapback] Selvfølgelig, men pga. ferie er ikke det tilgjengelig, din svamp. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Selvfølgelig, men pga. ferie er ikke det tilgjengelig, din svamp. 9007820[/snapback] Ah, glemte jo at kredittkort tar ferie. Da kan du betale via telefonregningen din :-) (men det var kanskje ikke dette du mente heller...) Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har noe så uvanlig som ferierende foreldre. Det er ikke noe poeng i å være frekk. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Godseieren, når du spammer forumet der du ber om hjelp til ulovligheter, må der være lov til å være sarkastisk! Det faktum at du ikke får kjøpt navigering fordi foreldrene dine er på ferie sier vel det meste. Beklager, men klarer bare ikke å ta deg seriøst! Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Tror du har misforstått. Penger er ikke akkurat noe problem, det er det at saga'n er på tur som er problemet. Det at du tar dette forumet så seriøst som du gjør sier vel litt mer om deg enn om meg, eller hva? Endret 6. juli 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Tror du har misforstått. Penger er ikke akkurat noe problem, det er det at saga'n er på tur som er problemet.Det at du tar dette forumet så seriøst som du gjør sier vel litt mer om deg enn om meg, eller hva? 9017099[/snapback] Ja, det sier at han er en voksen annsvarsfull person som respektere andres tid. Som er den type holdning som over de siste 6 - 7 årene har gjort dette forumet til ett av de største og beste i Norge. Var det noe annet du mente? Og jeg tror vi fortsatt er litt i "mørket" om hva du mener..for jeg er neimen ikke sikker på hva "saga'n" betyr og hva det har med penger å gjøre..... Men jeg tror du har fått det svaret du så etter i denne tråden og vi kan vel konludere med at så fort du får penger så vet du akkurat hva du må gjøre for å få navigasjon på denne mobilen vi alle setter så stor pris på. God sommer! AKIRA Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Først og fremst må jeg takke for et ordentlig innlegg, AKIRA, lenge siden jeg har sett. Og jeg tror vi fortsatt er litt i "mørket" om hva du mener..for jeg er neimen ikke sikker på hva "saga'n" betyr og hva det har med penger å gjøre..... 9017279[/snapback] Trykk God sommer til deg o Endret 6. juli 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
anti Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei, fant ikke noe om dette tidligere i tråden men Route66 skal fungere på N95 med den innebygde GPS'en. Får telefon imorgen (håper jeg endelig) så da får jeg testa det. 9007353[/snapback] Det fungerer fint. Bruker det på min. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 men når jeg går rundt om kring i hagen så rører da posisjons saken på seg da?? 9003810[/snapback] Ja, såklart. Hvorfor ikke bare gå ut i hagen å teste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå