Gå til innhold

Nokia N95 GPS tråden.

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Tomtom sin Bluetooth GPS på min N95. Fungere fint. Sist jeg sjekket kr 790 på MPX.no

Vær OBS på at det koster å kjøpe manglende ladere til disse. Derfor er det lurt å kjøpe en som leveres med både billader og nettlader for å slippe slike ekstrakostnader :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Når jeg skal starte navigasjon, så får jeg denne tekstmelding tilbake; " eieren av kortnummeret du sendte til har ikke tegnet avtale med Ventelo. Venligst kontakt eieren av nummeret"

Etter dette skjer det ingenting.

Hva må jeg gjøre ???

Lenke til kommentar
Wayfinder støtter nå den innebyggede GPS'en i N95! Det finnes også gratis prøveversjon. Les mer her.

8826038[/snapback]

Noen som har testet Wayfinder på N95?

Er forsåvidt fornøyd med GPS-en i N95, men savner muligheten for å laste ned fotobokser etc.

Er dette en mulighet i Wayfinder på N95?

Lenke til kommentar

Hvordan du får frem skulte filer? Verktøy, mappebehandlin (noe lignende) og så skroller du ned og huker av for vis skjulte filer. Dette er altså på pcen du skal gjøre.

Deretter kan du kopiere alt innholdet over til roten av microSD-kortet og tester.

Lenke til kommentar
.... og dette har du fra sikre kilder?

ps. ny versjon av Maps og Map Loader ligger allerede ute :-)

8895240[/snapback]

Det er ikke valg for N95 for å laste ned map.

Hva skal velges?

8895422[/snapback]

Bare last ned fra smart2go. Ny versjon (1.1) som laster ned myyyeee raskere enn den forrige versjonen!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hrmf, jeg får bare "Oppdateringsfeil" når jeg forsøker å installere Smart2go. Jeg får samme feil uansett om jeg bruker kabel eller bluetooth. Det skal bare være å installere programmet via PC-suite, sant?

8898462[/snapback]

Hva er det du prøver å installere på mobilen? Det er jo ett PC program du laster ned som så laster kart opp på mobilen din. Eller har du lastet ned noe annet?

Første post er oppdatert med link til nye Maploader.

Og ja..det laster kart MYE raskere!! Men jeg savner fortsatt en oversikt over hva slags kart jeg allerede har lastet inn. Eller er det en meny eller innstilling jeg ikke har funnet enda??

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...