Gå til innhold

Nokia N95 GPS tråden.

Anbefalte innlegg

Etter 4 ukers prøving i Nord Amerika, er jeg ikke imponert av Nokias navigasjon. Den har store problemer med å skille mellom til fots og i bil. Ruteforslagene som kommer opp blir ikke bedre om telefonen har adgang til nettverk.

Søkefunksjonen er også meget mangelfull. Det bør være mulig å finne en international flyplass (Dorval, Montreal) når man er 4 km fra flyplassen.

Søket foreslo ikke hotellet selv om jeg stod på trappen (Quality Hotell Dorval). Hotellet står i de gule sider.

Regner med at det blir TomTom som blir lastet inn i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske imponert over gps'en på N95, var litt vanskelig i starten men nå går det glimrende.

Men jeg får ikke no stemmestyring, jeg har betalt for en uke men det kommer ikke en lyd ut av høytallern, noen som har peil ?

Lenke til kommentar
Jeg er ganske imponert over gps'en på N95, var litt vanskelig i starten men nå går det glimrende.

Men jeg får ikke no stemmestyring, jeg har betalt for en uke men det kommer ikke en lyd ut av høytallern, noen som har peil ?

8785788[/snapback]

Du må laste ned stemmefilene ;)

Lenke til kommentar

8785788[/snapback]

Du må laste ned stemmefilene ;)

8785803[/snapback]

Hvor hen da :p ?

Fint om du gidder å svare fort :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med at den sjelden finner adressen når jeg bruker søk funkjsonen - Søk - Søk etter adresse.

Jeg har lastet ned kart til minnekortet via Maploader, men jeg tillater aldri å koble til nett, da jeg som mange andre trodde at dette var svindyrt.

Har også kjøpt navigering, 60kr for 30 dager.

Men fortsatt er problemet med at den ikke finner adresse når jeg søker, med unntak av noen.

Hvis jeg søker meg fram manuelt ved å flytte markøren til riktig sted på kartet, står faktisk adressen på kartet, men dinner det altså ikke når jeg søker.

Noen som vet hvorfor? er det mulig å laste ned noe så den finner adressen jeg er ute etter?

Endret av oxain88
Lenke til kommentar

Det kan være en ide å søke mindre eksakt, da det er lett å skrive mange adresser feil. Så istedenfor å skrive 'Kristian Kvarts vei' f.eks. prøv med bare 'Kristian Kvart'. Vet det er litt åpenlyst, men det er også litt rart at den ikke finner adresser hvis kartet er lastet ned.

Lenke til kommentar

KAN NOEN HJELPE MEG JEG VIL KJØPE EN GPS BLUETOOTH? TIL NOKIA N95 ?

JEG MENER Å SPØRRE OM NOEN VET HVILKEN TYPE JEG KAN VELGE TIL MIN NOKIA N 95. JEG HAR TENKT Å KJØPE EN GPS, OG JEG VIL IKKE KJØPE NOEN SOM IKKE PASSER TIL MIN TELEFON .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...