khatranac Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg prøver og kjøper en ukes navigering med stemmestyring på 70 kr. Men tlf klarer ikke å sende ut tekstmeldingen. Den viser en feilmelding og så står det og venter på svar Openbit-serveren hele tiden. Er det noen som opplever samme problemet? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm, ble kjempe skuffet over GPs-programvaren i går. Brukte den frem og tilbake inni oslo sentrum og der blir det fort rot fordi den bruker tid på å si fra om neste sving. Var ikke noe stort problem men greit nok. Men når jeg hadde kommet meg hjem skulle jeg kjøre litt til, så fjernet ruta og da ender man jo opp med en jalla informasjons-skjerm. Hva om jeg fortsatt vil ha det bildet man har når man navigerer. Ikke det håpløse kartet man har ellers.. Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jeg kjøpte stemmestyring greiene i 3år. Det virka helt fint, hun sa når jeg sko svinge osv.... men så la jeg inn ny FW.Nå har jeg ikke hu dama lengre! ingen stemmer! Skal det være sånt? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Velg å kjøp på nytt, så får du beskjed om at du alt har kjøpt og den laster ned tingene igjen.. Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sto jeg hadde lisens for dette området allerede, men, lastet ikke ned noe.... Lenke til kommentar
FredrikW Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jeg og hadde kjøpt lisens så oppdaterte jeg fw. jeg ble faktisk nødt å kjøpe lisensen på nytt. er det noen jeg kan ringe klage til? for det er litt dumt om man må betale for ny lisens hver gang det kommer ny fw oppdatering. Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jeg har kjøpt for 5 år eller hva det var og jeg.... og jeg får ikke kjøpt ny heller.... mystisk Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Når man kjøper GPS navigasjonspakken får man en e-mail fra Nokia, denne mailen inneholder en lisenskode. Denne koden bruker du til å re-aktivere navigasjon dersom man har problemer etter oppgradering av telefonens SW. Inntasting av lisenskode kjøres i eget felt i menyen for kjøp av navigasjon. Lenke til kommentar
osvald Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan klarer du å få lastet ned lisensen engang til?? Kan dere forklare meg det litt enkelt. finner ingen meny som tilsier at jeg kan legge inn noen som helst av verifiseringskoder ifra lisens kjøpet.. og er det noe sted på denne telefonen jeg kan få fjernet det programmet slik at jeg kan re innlegge det?? JON Lenke til kommentar
FredrikW Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Når man kjøper GPS navigasjonspakken får man en e-mail fra Nokia, denne mailen inneholder en lisenskode. Denne koden bruker du til å re-aktivere navigasjon dersom man har problemer etter oppgradering av telefonens SW. Inntasting av lisenskode kjøres i eget felt i menyen for kjøp av navigasjon. 8600942[/snapback] hvor i all verden gir du dem emailen de skal sende lisenskoden til da? fikk ikke noe beskjed om å legge inn noe email jeg Lenke til kommentar
osvald Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg la inn email adr. og fikk en bekreftelse, men det står ingen ting der om at jeg kan legge inne denne koden ett eller annet sted en annen gang!! JON Lenke til kommentar
khatranac Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg kjøpte en uke og belastet på telefonregningen. Men tlfen klarer ikke å sende ut tekstmeldingen på 10 kr/stk. Den får en feil melding og venter på svar fra Openbit-serveren. Er det noen som har kjøpt og blir trukket gjennom tlf-regningen? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg kjøpte en uke og belastet på telefonregningen. Men tlfen klarer ikke å sende ut tekstmeldingen på 10 kr/stk. Den får en feil melding og venter på svar fra Openbit-serveren. Er det noen som har kjøpt og blir trukket gjennom tlf-regningen? 8604659[/snapback] Jeg opplever det samme som deg. Frustrerende! Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Fra menyene, Kart->Legg til nav.opgr->Kjøp->Velg region-> Nå kommer kjøps alternativene, det siste alternativet er "Angi Lisenskode" Her skriver du inn lisenskoden som står i mailen fra Nokia. Koden er registrert til telefonens serie nr. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg kjøpte 3 års lisens til min første N95. Etter en uke fikk jeg ny telefon og da virket ikke lisenskoden pga. at den som det korrekt sies, er koplet til serienummeret. Kontaktet da Nokia Support. De måtte ha gammelt og nytt serienummer. Heldigvis var jeg såpass forutseende at jeg hadde skrevet ned nummeret på den gamle :-) Deretter tok det ca. 1 uke før lisenskoden ble akseptert. Lenke til kommentar
arbab1984 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hmm, ble kjempe skuffet over GPs-programvaren i går. Brukte den frem og tilbake inni oslo sentrum og der blir det fort rot fordi den bruker tid på å si fra om neste sving. Var ikke noe stort problem men greit nok. Men når jeg hadde kommet meg hjem skulle jeg kjøre litt til, så fjernet ruta og da ender man jo opp med en jalla informasjons-skjerm. Hva om jeg fortsatt vil ha det bildet man har når man navigerer. Ikke det håpløse kartet man har ellers.. 8600408[/snapback] Hei! Får du kartene til å fungere i Olso området? Hva er hemmeligheten? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Kartene fungerer nydelig midt i oslo, bare ha på nettverk(hadde gps'n bare vært litt raskere..) Endret 14. mai 2007 av Dr3as Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 overasket at det fremdels diskuteres om denne gps delen.Den er og blir totalt uduglig i forhold til skikklige gps`er som kan kjøpes for halve prisen av denne telefonen Telefonen er heldigvis konge nok uten at gps delen skal få ødelegge gleden for folk flest. Mitt råd er enkelt og greit å glemme hele gps`en og heller kose seg med alt det andre snadderet telefonen har og by på :-) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kartene fungerer nydelig midt i oslo, bare ha på nettverk(hadde gps'n bare vært litt raskere..) 8612107[/snapback] Har man nettverktilgangen aktivert, så vil jo gps'en fungere knirkefritt over hele verden ettersom at de bare blir lastet ned over 3g-nettet til en svindyr penge. Det arbab nok sikter til, er at ferdig nedlastet kart over MapLoader ikke fungerer som det skal. arbab: Hvis du har tålmodigheten i orden, så kan du jo sende inn telefonen din for å se om du får ny, og om denne evt fungerer som den skal. Hadde vært spennende å se. Lenke til kommentar
LeoNoWay Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har lest 40 første sidene av denne tråden... Har kun et meget lite pc problem. Når jeg synker min flotte Nokia N95 så får pc'n hikke. Bobler med vekselsvis "Ny maskinvare funnet Nokia Windows Portable Device Driver" og "Nokia N95". Det eneste som hjelper er å slå av bluetooth og reboote pc. Andre som har dette problemet? Kjører Lenevo R60 på WinXP Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå