kevve Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei, veit noen om Adobe Photoshop CS2 til Windows XP, funker til Vista? Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med meg fungerer det fint. Men har lest at for å få vista kompatibilitet må du oppgradere til CS3. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, veit noen om Adobe Photoshop CS2 til Windows XP, funker til Vista? 8419999[/snapback] Jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer så langt. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Fungerer fett her! :!: Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 CS3 og CS2 funket ikke på meg. Kom opp feilmelding på begge to. Men 7.0 Funker derimot veldig bra. Men jeg aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 CS3 og CS2 funket ikke på meg. Kom opp feilmelding på begge to. Men 7.0 Funker derimot veldig bra. Men jeg aner ikke hvorfor 8821634[/snapback] Nei, det funker nok ikke på deg. Er vel beregnet for PCen din... Men fra spøk til alvor: Hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg fikk problemer under installsjon av CS2 på Vista. Den krevde administrator-tilgang, men pga sikkerhetsmodellen i Vista, kontra i XP - ga jeg etterhvert opp hele prosjektet og gikk for CS3 istedet. PS: det var under registrering av CS2 det begynte å trøble... Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg fikk problemer under installsjon av CS2 på Vista. Den krevde administrator-tilgang, men pga sikkerhetsmodellen i Vista, kontra i XP - ga jeg etterhvert opp hele prosjektet og gikk for CS3 istedet. PS: det var under registrering av CS2 det begynte å trøble... 8850127[/snapback] Adminstrator-tilgang? Det får jeg opp hver gang jeg installerer ett program ellr avinstallerer det.. CS2 fungerer flott hos meg.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg fikk problemer under installsjon av CS2 på Vista. Den krevde administrator-tilgang, men pga sikkerhetsmodellen i Vista, kontra i XP - ga jeg etterhvert opp hele prosjektet og gikk for CS3 istedet. PS: det var under registrering av CS2 det begynte å trøble... 8850127[/snapback] Adminstrator-tilgang? Det får jeg opp hver gang jeg installerer ett program ellr avinstallerer det.. CS2 fungerer flott hos meg.. 8851131[/snapback] Kaller du meg en løgner? Det finnes alltid workarounds og man kan alltids få ting til å fungere. I tillegg er det store forskjeller i folks oppsett og konfigurasjon av tilganger i Windows. Her ser du beskrevet problemet hos Adobe: http://kb.adobe.com/selfservice/viewConten...00754&sliceId=2 Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ah. Stemmer! Jeg får opp den meldingen der hver eneste gang jeg også ^__^ Lenge siden jeg har brukt PH nå, så husket ikke helt.. Unnskyld Edit: For å få PH til å kjøre som admin, følg instuksjonene ^^ 1. Navigate to the Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS2 folder. 2. Right-click the Photoshop.exe file and choose Properties. 3. On the Compatibility tab, select Run This Program As An Administrator in the Privilege Level section. 4. Click OK. Endret 13. juni 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå