Gjest bekymretgutt22 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dama mi ligger i koma serru og jeg er bekymret for at siden hu bare ligger i ro at ho blir feit når ho våkner. Non som vet om det er my dritt i de slanga? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dama mi ligger i koma serru og jeg er bekymret for at siden hu bare ligger i ro at ho blir feit når ho våkner. Non som vet om det er my dritt i de slanga? 8419888[/snapback] Serr?? Nei, de gjør ikke det.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvorfor ligger denne under sex og samliv? Når du ligger i koma er intravanøst du får, det er regulert til å dekke behovet for næring i kroppen, så tipper nei Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dama mi ligger i koma serru og jeg er bekymret for at siden hu bare ligger i ro at ho blir feit når ho våkner. Non som vet om det er my dritt i de slanga? 8419888[/snapback] Har litt problemer med å ta deg seriøst. Dama di ligger i koma og det du tenket på er om ho er feit når ho våkner? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette høres fryktelig useriøst ut. Uansett; hvis man ligger lenge i ro blir man ikke nødvendigvis feit, men musklene kan bli veldig svekket. Derfor legger man vel kanskje på seg litt etterpå, siden man ikke får beveget seg så mye. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Får jeg spørre hva som sjedde med henne? Blir ikke feit av å ligge i koma, legene vet hva som puttes i henne, lurer du på akurat hva som er i det hu får så bare spør legen Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dama di ligge i koma, og du lurer pA om hu kommer til A bli tjukk? TulletrAd? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg synes du skal gjøre det slutt uansett, hun fortjener ikke en som deg! Hun ligger i koma, og alt du tenker på om hun ikke må bli feit ellers dumper du henne? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ekke no alvorli da. sjønneru ikke at jeg liker fresht. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Herregud, at ikke naturen tar seg av slike malplasserte skapninger som deg, er for meg et stort mysterium. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ekke no ulykke eller no farli da, det er medisin som er årsaken. Lenke til kommentar
craven Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Morfar låg i koma 1 måned eller noe sånt.. han må lære seg og gå på nytt vertfall.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Om dette var en seriøs tråd, ville trådstarter sikkert kunne spørre legen på sykehuset der hun ligger. Jeg vil få be dere alle om ikke å poster "Er du seriøs" i slike tråder. Om de ikke er det er dere i så fall bare med på å mate et troll. Denne tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg