CodeMaan Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 for et par uker siden leverte jeg PC-en på komplett for å bytte defekte kompnenter! da jeg fikk den igjen hadde de byttet hovedkort, skjermkort og prossessor.. problemet er bare at PC-en henger seg ca. hvert 5 min. noen som kan hjelpe meg med problemet? Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Det kan vere at cpu temp er for høg. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Eller feil må minne Mio Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Hvis du kjører Win9×, trur jeg vi allerede har lokalisert problemet! :razz: Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 hehe, vel , jeg har bytta rambrikke med en kamerat, det hjalp ikke.. cpu temp er på rundt 37 grader hvis jeg ikke husker helt feil, og jeg kjører windows Xp.. Noen som fortsatt kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 he du testa me nytt hk?, kan også vere noen av de andre kortene som lager krøll i systemet..... Har du 3.parts ram (uorginale) kan det også skyldet dette lykke til :wink: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Hva slags heng er det snakk om? Et godt gamaldags et hvor skjermbildet bare fryser og ingen aktivitet er å spore? Har du prøvd å formatere harddisken din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå