Axys Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er litt bekymret her... Har et program som kjører og advarer meg hver gang jeg starter opp windows Det gjelder RPM på chassis 1 & chassis 2. Nettopp tatt et skjerm-bilde av situasjonen, så kan dere kanskje komme med råd? Tusen takk for svar Axys. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva slags strømforsyning har du? Ser ut som om de ikke får nok strøm. Lenke til kommentar
Axys Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hva slags strømforsyning har du?Ser ut som om de ikke får nok strøm. Har nå oppdatert min signatur, så du kan se detajer over strøm-forsyning der... (Mist 500w) Takk for svar^^ Endret 19. april 2007 av Axys Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tips: Du burde kanskje lære deg konseptet om bare å ta bilde av det som er av interesse, vi trenger ikke se hele skjermen din. Viftehastighet er ingen absolutt størrelse. Det er mange typer vifter, og det er ingen standard for hvordan hastigheten rapporteres. Det kan gå på forskjell i antall pulser per omdreining, så avlest RPM er ikke nødvendigvis riktig. Dessuten vil store vifter ha lav RPM mens små vifter har høy RPM for å flytte like mye luft. Hvis du ikke kan sette alarmen lavt nok bør du bare koble ut alarmen for disse viftene. Lenke til kommentar
Axys Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Er vel ikke så mye hemmelig med det jeg viste fra skjermen, men takk Nå viser også MB temp 46c, noe jeg ikke vet om er høyt eller ikke. Kan være jeg må stille inn på visse ting, men den viser nå rødt sammen med chassis fans, da alt annet viser grønt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå