kakemonster7 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har muntlig høring i tysk imorgen.. Så lurte på om noen kunne fortelle meg litt hva jeg skal si og gjøre for å være høflig på den tyske måten.. Hva skal jeg si og gjøre når jeg kommer inn, og når jeg er ferdig? Noe annet spesielt jeg bør gjøre? Takker for svar... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har muntlig høring i tysk imorgen.. Så lurte på om noen kunne fortelle meg litt hva jeg skal si og gjøre for å være høflig på den tyske måten.. Hva skal jeg si og gjøre når jeg kommer inn, og når jeg er ferdig? Noe annet spesielt jeg bør gjøre? Takker for svar... 8419811[/snapback] Det er bare å gå inn i rommet, vise selvtillitt, ta personen(e) i hånden med et kraftig håndtrykk og presentere deg selv og det du skal snakke om. Når du er ferdig, takker du bare for deg. Skryt gjerne litt av personen(e). Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Joda.. Da prøver jeg å få til det:) hehe Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) "Hallo. Guten tag. Wie gehts? Danke schön, und auf wiedersehen! " Enkelt og greit! Endret 19. april 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå