Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Funnet tysk heildagsprøve på nett, uetisk?

Anbefalte innlegg

Jepp hepp, fann nettopp tysk heildagsprøven (tentamen) vi skal ha på tirsdag på nettet. Jeg er 98% sikker på at dette er dei riktige oppgåvene, fann jo ikkje fasit ;) Så no kan eg berre sitje meg ned, skrive oppgåvene, rette i evt. programmer osv. Så kan eg berre skrive dette inn i ordboka og glatt få ein 5ar. Er dette uetisk av meg? Eg veit eg er sjukt dårleg i tysk, kjem eg opp til ein evt. skriftleg/munnleg eksamen vil eg med stor sikkerhet stryke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uetisk eller ikke, jeg vet en ting, jeg kan ikke bry meg mindre :)

Om du får bedre karakterer i tysk (som forsåvidt er ett ganske ubrukelig fag som du sjelden vil få bruk for) så er vel det flott?

8419796[/snapback]

Støttes. Det skal lønne seg å gjøre research til prøvene :)

Lenke til kommentar

Nei, eg glapp vel ut med kor ein kunne finne oppgåva. Cluet er at eg veit eg lurer meg sjølv, og at heildagsprøver berre er "øvingar" før eksamen. Men eg er allerede så screwed i tysk at om eg kjem opp til eksamen vil eg stryke uansett..

Lenke til kommentar

Det er alltid uetisk å jukse. :p

No er ikkje tysk den viktigaste karakteren du får, men det er du sjølv som må ta valget. Eg ville nok ikkje kopiert inn teksten i ei regelbok, kan du ikkje løyse den og prøve å hugse mest mogleg?

Kan du kome opp til eksamen i tysk? :hmm:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Men er det ikke litt rart at den ligger ute på nettet?

8424332[/snapback]

For å sei det på den enkle måten: Tysklæraren vår er ein godtruande idiot. Han gir dei same prøvane om att år etter år. Sjølvsagt juksar vi når det er så lett? =p

No, ca ei veke før prøven fekk vi ut "førebuingsmateriale" der vi får vite hovudtema, og litt forskjellige oppgåver. Hovudtemaet er "Im Stau", etter litt rask scrolling på www.udir.no fann eg det relevante oppgåvesettet. Alle "bitane" fell på plass om eg samanliknar førebuingsarka og oppgåvesettet. Sjekk ut udir.no, mykje bra øvingsmateriale :p

Einaste eg ventar på no, er å kome opp i eksamen i tysk. Då ser dykk ikkje meg igjen på forumet for å seia det på den fine måten =o

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...