Gå til innhold

Sim City 4 er blitt gold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe... virker som om en del er litt glad i kopiering her... Er ikke rart folk tyr til sånt, spillene er ALTFOR dyre! Men man burde ivertfall kjøpe et spill en gang iblant, hvis ikke er det ingen som vil produsere spill... Jeg hjalp faktisk EA for en stund siden og investerte i Battlefield, tidenes beste online fps!

Lenke til kommentar
Hehe... virker som om en del er litt glad i kopiering her... Er ikke rart folk tyr til sånt, spillene er ALTFOR dyre! Men man burde ivertfall kjøpe et spill en gang iblant, hvis ikke er det ingen som vil produsere spill... Jeg hjalp faktisk EA for en stund siden og investerte i Battlefield, tidenes beste online fps!

Samma her! :p 8)

Oss rike imellom, lissom... LOL :lol:

Lenke til kommentar

Eier dere ikke skam i livet, jeg kunne aldri sunket så dypt at jeg hadde lastet ned ett spill og spillet det uten og betale for det. Dere burde skamme dere hele gjengen.... FY!!!

Har kjøpt ett spill i mitt liv, og det er CS. så naturligvis bare tuller jeg med dere. fortsett kopieringen, go Myth!!

Lenke til kommentar

Yeah, right! Simcity 4 er IKKE lekket ut. Kan være at en beta har lekket, men ivertfall ikke fullversjonen! For å sjekke hvilken spill som har blitt gitt ut på warez markedet, sjekk nforce.nl. Men der er det ikke linker til noe ulovlig. Og myth gir forresten bare ut rip'er, som suger. Skal man ha noe, så får det bli fulle .iso'er, og der er det fairlight som ruler gata ;)

Lenke til kommentar

jeg kjøper alle spill jeg liker, spiller selvsagt en piratkopi en del før jeg kjøper noe så slipper jeg å bli skuffa. demo, review og slikt er ikke til å stole på, hver mann med sin smak, og hva om spillutviklerne begynner å bruke mere tid på demoen enn selve spillet :D .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skal man ha noe, så får det bli fulle .iso'er, og der er det fairlight som ruler gata ;)

Enig der men CALiSO(gir ut sjeldent :( ) er bedre siden til dem så trenger du ikke å forandre .exe filer og annet sur.

Razor og Deviance så er det beste med :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
btw, DMPoWer.
Proud Super sharer of 4.4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB)

Vil det si at du har 22stk WD200 disker?

Nei mange andre også

Lenke til kommentar
Yeah, right! Simcity 4 er IKKE lekket ut.

Sjekk under spill iso på www.nforce.nl... Nå er den det.

BTW: Jeg har kjøpt to spill.

NHL 2001: Spilt det et par ganger (mindre enn 10). var kjedelig (men bra)

Half-life: kjøpte det i forrige uke, pga CD-key. (kostet 99 hos elkjøp).

Har ikke fått til å spille på internett. (Den søker og pinger alle gamene, men ingen kommer i "listen", vinduet forblir tomt. Prøvd Add IP og, men ingenting skjer).

To slike bomkjøp fører vel ikke akkurat at jeg får lyst til å kjøpe flere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Har ikke fått til å spille på internett. (Den søker og pinger alle gamene, men ingen kommer i "listen", vinduet forblir tomt. Prøvd Add IP og, men ingenting skjer).

Har du sjekket at du ikke har noen i "favorites only" på filter? Virker som om det er et filter problem.

SimCity 4 er "nuka" så den er ikke ute. "Releaset" av noen ukjente også :evil:

Lenke til kommentar
Yeah, right! Simcity 4 er IKKE lekket ut.

BTW: Jeg har kjøpt to spill.

NHL 2001: Spilt det et par ganger (mindre enn 10). var kjedelig (men bra)

er no feil med systemet ditt da vettu

--

Personlig har jeg kjøpt Half-life (forrige uke) akkurat av samme grunn som han over.

Og warcraft 3. Kjøpte det fordi jeg visste man måtte ha CD-key... Og så følte jeg at det var en slags revolusjon innen strategi spill, pga 3d motoren :p

Lenke til kommentar

SimCity 4 er "nuka" så den er ikke ute. "Releaset" av noen ukjente også  :evil:

I følge www.isonews.com så kom SimCity 4 for endel dager siden, det er dog kommet en "proper" og en "addon"i etterkant. Den første er av Deviance, ingen ukjent type i dette miljøet vel...

Des, OUT!

Lenke til kommentar

Hadde alle kjøpt spillene vi bruker hadde jo også spillene vært billigere. Men jeg er faktisk helt enig. Et dataspill burde koste ca 200 kr. Da hadde ikke så mange lastet ned spill heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...