Jon-d Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sliter litt... Har lagt inn en del temaer for å prøve å finne et eksra kult ett, men 9 av 10 ganger blir jeg skuffa. Problemet er at jeg får ikke slettet de som jeg har lagt inn. Iflg brukerhåndboka skal man kunne trykke på "c" for å slette, men det skjer ingenting hos meg når jeg prøver det. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du sier ikke noe om hva slags telefon/pda du bruker. Det finnes ingen ekstra meny for dette? "MER" eller noe? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Du sier ikke noe om hva slags telefon/pda du bruker. Det finnes ingen ekstra meny for dette? "MER" eller noe? 8419810[/snapback] Om du ser i overskriften på tråden er det et hint der (N73). Om det ikke hjelper deg litt på vei tror jeg ikke du vil kunne hjelpe meg Nei, det er ikke en "slett" funksjon under "Valg" menyen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Beklager, den ble oversett. Vel, da beklager jeg. Håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har samme problem på min E61. Når jeg lagrer et tema, så pleier den å dukke opp som installert i "programbehandling". Men det er noen som ikke havner der, så da klarer jeg ikke å slette dem. Det fungerer heller ikke å bare trykke på sletteknappen. Da skjer det lite.. Noen som vet hva som må til for å slette de? Jon D: Er det dette problemet du har eller? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 jeg har heller ikke funnet ut hvordan man slette temaer med n73, hvis det går i det hele tatt da sitter her med mange dritt temaer som jeg ikke bruker Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hehehehe... Ser ut som at vi har funnet en liten feil her Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skitt, det har jeg ikke tenkt på. Går ikke her heller! Men det er jo bare å koble telefonen til PC'N og slette de derfra? Evt formatere minnekortet Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har samme problem på min E61. Når jeg lagrer et tema, så pleier den å dukke opp som installert i "programbehandling". Men det er noen som ikke havner der, så da klarer jeg ikke å slette dem. Det fungerer heller ikke å bare trykke på sletteknappen. Da skjer det lite.. Noen som vet hva som må til for å slette de? Jon D: Er det dette problemet du har eller? 8420370[/snapback] Denne programbehandlingen... Hvor finner du den? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Meny---> Verktøy ---> Prog. Behandling Her går det ann å slette installerte programmer og themes! Endret 19. april 2007 av mads182 Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Meny---> Verktøy ---> Prog. Behandling Her går det ann å slette installerte programmer og themes! 8420861[/snapback] Der ja! Deilig. Takk! Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ikke noe problem ! Hvordan kan jeg passordbeskytte mapper? Vet du det? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ikke noe problem ! Hvordan kan jeg passordbeskytte mapper? Vet du det? 8420883[/snapback] Dette har du jo allerede spurt om i en annen tråd? Her er endel programmer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå