Gå til innhold

Hvordan slette tema? (N73)

Anbefalte innlegg

Sliter litt... Har lagt inn en del temaer for å prøve å finne et eksra kult ett, men 9 av 10 ganger blir jeg skuffa. Problemet er at jeg får ikke slettet de som jeg har lagt inn. Iflg brukerhåndboka skal man kunne trykke på "c" for å slette, men det skjer ingenting hos meg når jeg prøver det. Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier ikke noe om hva slags telefon/pda du bruker.

Det finnes ingen ekstra meny for dette?

"MER" eller noe?

8419810[/snapback]

Om du ser i overskriften på tråden er det et hint der (N73). Om det ikke hjelper deg litt på vei tror jeg ikke du vil kunne hjelpe meg :)

Nei, det er ikke en "slett" funksjon under "Valg" menyen.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem på min E61. Når jeg lagrer et tema, så pleier den å dukke opp som installert i "programbehandling". Men det er noen som ikke havner der, så da klarer jeg ikke å slette dem. Det fungerer heller ikke å bare trykke på sletteknappen. Da skjer det lite.. Noen som vet hva som må til for å slette de?

Jon D: Er det dette problemet du har eller?

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem på min E61. Når jeg lagrer et tema, så pleier den å dukke opp som installert i "programbehandling". Men det er noen som ikke havner der, så da klarer jeg ikke å slette dem. Det fungerer heller ikke å bare trykke på sletteknappen. Da skjer det lite.. Noen som vet hva som må til for å slette de?

Jon D: Er det dette problemet du har eller?

8420370[/snapback]

Denne programbehandlingen... Hvor finner du den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...