Gå til innhold

Åpne hotmail i ny fane og ikke eget vindu

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan man kan få hotmail til å åpne seg i en ny fane isteden for at et helt nytt vindu spretter opp? Jeg snakker om når man bruker hotmailknappen i Windows Live Messenger/MSN Messenger :yes: Er jo jævli irriterende at hotmail ikke åpner seg i en ny fane egentlig :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan man kan få hotmail til å åpne seg i en ny fane isteden for at et helt nytt vindu spretter opp? Jeg snakker om når man bruker hotmailknappen i Windows Live Messenger/MSN Messenger :yes:  Er jo jævli irriterende at hotmail ikke åpner seg i en ny fane egentlig :mad:

8419363[/snapback]

Dette kan du velge selv i instillinger på IE/Firefox

Lenke til kommentar

Har klikket på det meste under faneinnstillingene men det funker ikke :thumbdown: Må da gå an å få hotmail til å åpne seg i en ny fane og ikke et nytt vindu? :mad: Og en ting til, hvorfor husker ikke IE sin plassering/størrelse på skrivebordet, må tilpasse den hver jævla gang!? :hmm:

Lenke til kommentar
Og en ting til, hvorfor husker ikke IE sin plassering/størrelse på skrivebordet, må tilpasse den hver jævla gang!? :hmm:

8426561[/snapback]

Lukk alle IE vinduene. Bare åpne et vindu, gjør det om til den størrelsen du vil ha det, trykk Fil --> Avslutt.

Vett ikke om det funke, men vert et forsøk.

Lenke til kommentar

Er jo gjennom IE jeg skal ha den til å åpne seg :whistle: Men jeg vil han den til å åpne seg i en ny FANE ikke et eget vindu :mad: Burde jo være en smal sak siden det er snakk om to Microsoftprogram her men det skal visst ikke være så lett ser det ut til :thumbdown:

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan man kan få hotmail til å åpne seg i en ny fane isteden for at et helt nytt vindu spretter opp? Jeg snakker om når man bruker hotmailknappen i Windows Live Messenger/MSN Messenger :yes:  Er jo jævli irriterende at hotmail ikke åpner seg i en ny fane egentlig :mad:

8419363[/snapback]

Tools -> Internet Options -> General -> Tabs - Settings ->

IP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...