turb0man Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Lurer på hvordan man kan få hotmail til å åpne seg i en ny fane isteden for at et helt nytt vindu spretter opp? Jeg snakker om når man bruker hotmailknappen i Windows Live Messenger/MSN Messenger Er jo jævli irriterende at hotmail ikke åpner seg i en ny fane egentlig Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Lurer på hvordan man kan få hotmail til å åpne seg i en ny fane isteden for at et helt nytt vindu spretter opp? Jeg snakker om når man bruker hotmailknappen i Windows Live Messenger/MSN Messenger Er jo jævli irriterende at hotmail ikke åpner seg i en ny fane egentlig 8419363[/snapback] Dette kan du velge selv i instillinger på IE/Firefox Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har klikket på det meste under faneinnstillingene men det funker ikke Må da gå an å få hotmail til å åpne seg i en ny fane og ikke et nytt vindu? Og en ting til, hvorfor husker ikke IE sin plassering/størrelse på skrivebordet, må tilpasse den hver jævla gang!? Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg bruker objectdock, og hvis du tar adressen (den veldig lange adressen) og kopierer den, lager en ny snarvei, skriver "-iexplorer www.hotmailogsåvidere.asp" inn i snarveien og legger den på skrivebord eller objectdock... Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg er ikke interessert i å bruke Objectdock eller noe annet, det er bare krøll med det, har skapt problemer for meg mer enn en gang Noen andre tips? Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du kan fortsatt ha snarveien på skrivebordet... Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Og en ting til, hvorfor husker ikke IE sin plassering/størrelse på skrivebordet, må tilpasse den hver jævla gang!? 8426561[/snapback] Lukk alle IE vinduene. Bare åpne et vindu, gjør det om til den størrelsen du vil ha det, trykk Fil --> Avslutt. Vett ikke om det funke, men vert et forsøk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvis det er gjennom MSN du skal åpne den så har du nok ikke annet valg enn å la den komme opp gjennom IE. Microsoft har gjort det slik. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Er jo gjennom IE jeg skal ha den til å åpne seg Men jeg vil han den til å åpne seg i en ny FANE ikke et eget vindu Burde jo være en smal sak siden det er snakk om to Microsoftprogram her men det skal visst ikke være så lett ser det ut til Lenke til kommentar
IP Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Lurer på hvordan man kan få hotmail til å åpne seg i en ny fane isteden for at et helt nytt vindu spretter opp? Jeg snakker om når man bruker hotmailknappen i Windows Live Messenger/MSN Messenger Er jo jævli irriterende at hotmail ikke åpner seg i en ny fane egentlig 8419363[/snapback] Tools -> Internet Options -> General -> Tabs - Settings -> IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå