jonsen Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei, fikk halvårs-karakterene mine på skolen i dag.. Sikkert en del andre som har fått sine karakterer også.. Skriv gjerne dine karakterer her.. ER selv ganske fornøyd med mine karakterer. Går nå på 9.@ung. skole og har lyst til å gå på NTNU senere.. Noen som tror jeg har noen sjanse til å komme inn? Ihvertfall, her er mine karakterer: KRL 5 Norsk hovedmål, skriflig 5 Norsk sidemål, skriflig 4 Norsk, muntlig 5 Matematikk 6 Engelsk, skriftlig 5 Engelsk, muntlig 5 Samfunnsfag 5 Natur- og miljøfag 5 Kunst og håndverk 4 Heimkunnskap 5 Kroppsøving 4 Tysk, skriftlig 5 Tysk, muntlig 5 Orden/atferd G/G Noen bedre? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Fikk fire 5'ere, fem 4'ere og tre 3'ere. Greit, men lærerne sier at jeg kan få mye bedre hvis jeg går inn for det :smile: Den eneste karakteren jeg er litt stolt av er 5 i fransk muntlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Ja... Samfunnslære: 3 TRE Norsk Hovedmål, skriftlig: Ikke vurdert Norsk sidemål, skriftlig: Ikke vurdert Norsk muntlig: 2 TO Kroppsøving: 4 FIRE Spansk C-språk 2: 1 EN Bedriftsøkonomi: Ikke vurdert Engelsk: Ikke vurdert Brukersystemer (IT): 5 FEM Matematikk: 2 TO Nord/Sør-kunnskap: Deltatt 6 dager fravær og 43 timer. Orden og atferd: "nokså god" Joda...jeg er en LAT elev Lenke til kommentar
pekle Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 16:30, skrev jonsen:Går nå på 9.@ung. skole og har lyst til å gå på NTNU senere.. Noen som tror jeg har noen sjanse til å komme inn? Ihvertfall, her er mine karakterer: Dersom du fortsett i same spor så går det greit å komme inn, men 9. klassekarakterane har ikkje så stor betydning for inntaket... Eg hadde nok ikkje fullt så bra den gongen eg gjekk på ungdomsskulen (hadde bokstavkarakterar), men kom meg no gjennom NTNU likevel. Om du har same lista etter tre år på vgs. så er det ikkje noko problem iallfall. Litt avhengig av linje. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Kule folk får ikke karakter bok før etter nyåret Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 16:49, skrev MrA|:Kule folk får ikke karakter bok før etter nyåret Helt enig!! ;D Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jepp. Jeg er kul, meget kul Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 16:30, skrev jonsen:Noen bedre? Skolelys... Quote: Den 2002-12-20 16:41, skrev B|RealJoda...jeg er en LAT elev Det er det som er karakterer! (fordi jeg ligger sånn ca på det samme ) [ Denne Melding var redigert av: Aderlig på 2002-12-21 07:18 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Noen bedre? Jep, i 9. klasse jobbet jeg ganske mye med skolen. Hadde bare 5-ere og et par av den litt bedre sorten. Så begynte jeg på videregående. Av en eller annen grunn så har jeg fått smake karakterer av den lavere typen flere ganger. Men hva gjør vel det. Jeg har jo ikke peiling på hva jeg skal bli, så da orker jeg ikke stresse for å oppnå mer enn jeg kanskje trenger. Øver til prøver da - det er stort sett det jeg gjør i dag.. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg stiller blant de late. Scorer bra på prøver når jeg gidder å jobbe. Helt feil innstilling, jeg vet ! Får karakterene om ca. to uker. Blir vel et snitt på rundt 3.5. Helvete, denne ferien skulle egentlig gått til arbeid på særemnet om en eller annen forfatter . Blir nok ikke noe NTNU på meg, noen som vet hvilke skoler som har dassvaskerlinja? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 De karakterene har ingeting å si. Det vil bare si at du kommer inn på videregående. Og hvem gjør ikke det? Bare fortsett i noenlunde samme stil, og du har sjangs. men barneskolen betyr ingeting som sagt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 De karakterene har ingeting å si. Det vil bare si at du kommer inn på videregående. Og hvem gjør ikke det? Bare fortsett i noenlunde samme stil, og du har sjangs. men barneskolen betyr ingeting som sagt. Så barneskolen kunne du bare hoppet over mener du det? Om ikke eg husker feil fra den tiden eg gikk på barneskolen, Så var det meningen å lære å snakke korrekt og lære alle bokstavene. Skulle likt å vert en flue på veggen om du ikke hadde gått på barneskolen. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Noen bedre? Indeed. Har ikke fått karakterer ennå, men på tentamnene har jeg 5.5 i snitt. Har ikke jobba stort mer en et helt minimum, gjort innleveringer osv. Går 1. kl vgs. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Ja... Samfunnslære: 3 TRE Norsk Hovedmål, skriftlig: Ikke vurdert Norsk sidemål, skriftlig: Ikke vurdert Norsk muntlig: 2 TO Kroppsøving: 4 FIRE Spansk C-språk 2: 1 EN Bedriftsøkonomi: Ikke vurdert Engelsk: Ikke vurdert Brukersystemer (IT): 5 FEM Matematikk: 2 TO Nord/Sør-kunnskap: Deltatt 6 dager fravær og 43 timer. Orden og atferd: "nokså god" Joda...jeg er en LAT elev Går i 10. på Ungdomsskolen. Ser nesten likt ut. Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Fikk masse d*** karakterer jeg. Fornøyd med det jeg!! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg hører også til den kule gjengen som ikke får karakterer før etter nyttår Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har ikke fått enda, men i fjor: KRL 5 Norsk hovedmål, skriflig 4 Norsk sidemål, skriflig 4 Norsk, muntlig 5 Matematikk 4 Engelsk, skriftlig 5 Engelsk, muntlig 5 Samfunnsfag 5 Natur- og miljøfag 5 Kunst og håndverk 2!!!!!!!!!!!! Heimkunnskap 5 Kroppsøving 5 Tysk, skriftlig 4 Tysk, muntlig 5 det er IKKE gøy å lage teaterdokke i kunst og håndtverk!!!!!!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 KRL 5 Norsk hovedmål, skriflig 5 Norsk sidemål, skriflig 4 Norsk, muntlig 5 Matematikk 6 Engelsk, skriftlig 5 Engelsk, muntlig 5 Samfunnsfag 5 Natur- og miljøfag 5 Kunst og håndverk 4 Heimkunnskap 5 Kroppsøving 4 Tysk, skriftlig 5 Tysk, muntlig 5 Orden/atferd G/G Noen bedre? når du går i 2. på vgs: Norsk hovedmål, skriflig 3 Norsk sidemål, skriflig 2 Norsk, muntlig 4 Matematikk 4 Engelsk, skriftlig 2 Engelsk, muntlig 3 Samfunnsfag 2 Natur- og miljøfag 4 Kroppsøving 4 Tysk, skriftlig 2 Tysk, muntlig 3 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Vitnemålet mitt fra ungdomsskolen: Norsk skriftilig: 6 Norsk muntlig: 6 Norsk sidemål: 4 - Eksamen norsk sidemål : 6 Engelsk skriftlig: 6 Engelsk muntlig: 6 KRL: 6 Samfunnskunnskap: 6 Natur og miljø: 6 Matte: 6 - Eksamen matte muntlig: 6 Gym: 5 Musikk: 5 Kunst og Håndverk: 5 Heimkunnskap: 5 Orden/Atferd: God/God ========= Karakterene mine GK AØA-fag, jul i år ========= Gym: 3 (forbud av legen min å ha gym... hadde et virus elns) Økonomi: 6 Matte 1mx: 6 Alt anna: 5 Orden/atferd: G/G ====== slå vitnemålet mitt fra ungdomsskolen, da? Tidenes beste vitnemål på den skolen og greier bfisk Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Går 10ende klasse.. Til jul fikk jeg 5er i alt.. bortsett fra Matte.. bryr meg ikke, haaater mattelæreren!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå