Gå til innhold

Xbox 360 Elite utsolgt og allerede på Ebay

ohlala

Anbefalte innlegg

Legger man inn ny firmware på 360'en sin dvd spiller støyer den omtrent like mye (lite) som Wii'en min, og da er det problemet borte for min del. Da kan man velge om den skal spinne på full hastighet eller ikke.

8421068[/snapback]

hur gjør man det?

da kunne jeg jo brukt den til media boks, det er den for høylyt til i dag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen spill er vel i 1080p på x360 også ? Trodde av en eller annen grunn at Virtua Tennis 3 er 1080p på x360 også.

Both the 360 and PS3 versions will offer native 1080p support. Virtua Tennis 3 is one of the first native 1080p games on Xbox 360.

A playable game demo of the Xbox 360 version was released on Xbox Live Marketplace on March 16, 2007.

Kilde er Wikipedia.

Men uansett, når kommer Elite isalg i Amerika ? Og når kommer isåfall harddisken her til Europa da det er den jeg sikler mest etter.

Endret av Eddie81
Lenke til kommentar
Kan man oppdatere firmware på DVD-spilleren sier du? Hvilken spiller gjelder dette, og hvordan gjøres det?

8421172[/snapback]

Det er jo dette som er måten 360 blir moddet på inntil nå. Man mister vel garanti etc etc når man gjør dette.

Er bare å ta en titt på xbox-scene.com f.eks for å finne ut om hvordan man flasher firmware på dvd-rom til 360

Lenke til kommentar
Noen spill er vel i 1080p på x360 også ? Trodde av en eller annen grunn at Virtua Tennis 3 er 1080p på x360 også.

Som det ble besvart 2-5 poster siden... ja, det er spill i 1080p ute nå..

VT3 er en av dem.

For min del kan PS3 og 360 ha så høy oppløsning de vil, jeg har en TV som har maks 720p så det bryr meg midt i rævva bokstavelig talt :innocent:

Lenke til kommentar
VT3 er en av dem.

For min del kan PS3 og 360 ha så høy oppløsning de vil, jeg har en TV som har maks 720p så det bryr meg midt i rævva bokstavelig talt  :innocent:

8421215[/snapback]

Yep tviler på at elkjedene vil inrømme at de fleste tv'ene som de selger som hd-tver egentlig er bare halv hd-tver, 720P/1080I eller lavere fysisk oppløsning enn 1920x1080.

Lenke til kommentar
Jeg leste et sted om at i vår-updaten var det en oppgradering for at dvden skal roe seg ned mens man spiller. Kan det være sant?

Vært en del rykter om det ja, har ikke orket og sjekke om ryktene er sanne.

Men det sies at den nye updatenm gjør slik at DVD plata ikek spinner 12x hele tiden, at den heller drar på når jeg skal loade, og resten spinner den rolig.

Lenke til kommentar
Jeg leste et sted om at i vår-updaten var det en oppgradering for at dvden skal roe seg ned mens man spiller. Kan det være sant?

8421620[/snapback]

Hørte at det er 1600 punkter som de har tatt for seg i spring-updaten. Vi har jo selvfølgelig for det meste hørt om kun de mest iøyefallende tingene (msn anyone?), men det er selvfølgelig mye som skjer under panseret som vi sikkert ikke får vite om en gang.

Hvis det allerede finnes en flash der ute som gjøre at DVD'n ikke kjører på full guffe hele tiden, så er det ikke usannsynlig at MS kan gjøre det samme ved en oppdatering. Det er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...