runela Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har problemer med og få startet ATI control senter. Har prøvd og reinstalere driverne flere ganger, også prøvd både drivere fra sapphire, ati og omega. Dem uansett hva jeg gjør får jeg en feilmelding når jeg startet windows og når jeg prøver starte det fra startmenyen. Og ati ikonet nede på oppgavelinjen kommer heller ikke opp. På feilmeldingen står det noe om CLI. og at den ikke finner fil eller fillene den filen trenger for og starte / fungere har ikke lyst og formatere for og få driverne stabil men blir vell kanskje siste utvei. Noen som har noen ide? Lenke til kommentar
runela Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Har formatert nå og får opp samme feil. Mom. ett eller annet eller CLI. et eller annet mangler fil eller fungerer ikke. Hva kan jeg gjøre? Har prøvd og instalert servicepack 2 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skriv heller den nøyaktige feilmeldingen du får, istedet for "Mom. ett eller annet eller CLI"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå