Gå til innhold

Ny PS3 Firmware?


_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva med skaleringsproblema?

Playlists? Moglegheita til å høyre musikk medan eg surfar og er i butikken?

 

Har dei tatt hånd om nokre av dei virkelege problema?

8420110[/snapback]

 

Dersom det er ett av de 'virkelige' problemene dine, hadde du sikkert oppdaga at allerede siden 1.6 kunne du surfe samtidig som du hører musikk.

 

Bare begynn å spill podcast/sang du vil høre, press PS-knapp og du er tilbake i menyen med musikken spillende og en sirkel snurrer rundt sangen som spilles, og du kan da fint gå inn i web-browseren og surfe på gamer.no, og andre websiter om du vil uten at musikken stopper.

 

Hvis du har velgt shuffle eller repeat all eller andre ting i mappen som du spiller musikk fra, (bruk firkant for å skifte auto-grupperinger om jeg husker rett) skifter sangene etterhvert i bakgrunnen uten at du selv må gjøre noe. :-/

 

Skjønner ikke hvorfor dette er ett av de virkelig store problemene dine, siden PS3 er eneste konsoll som du faktisk kan surfe og høre på musikk samtidig, out of the box.

 

Musikken blir riktignok slått av hvis du skal inn i PS-Storen, men jeg oppfatter ikke dette som noe problem, da jeg alldri har vært lenger enn 2 minutter inne i selve butikken, velger bare tingene jeg vil ha før de ender opp i Download-køen, og så logger av for å spille videre, mens de nye tingene downloades. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Det er ikkje berre når du logger deg på psStore att musikken stopper, den stopper også når du går innpå systeminstillings lista...

8432354[/snapback]

Oi, det var krise! Var inne på den menyen en gang når jeg satte opp PS3'en. Tenk om jeg går inn dit en gang til, og så STOPPER musikken!? Nå spiller jeg jo ikke musikk fra PS3'en til vanlig likevel, men tenk om HVIS...?

 

;)

Lenke til kommentar
Det er ikkje berre når du logger deg på psStore att musikken stopper, den stopper også når du går innpå systeminstillings lista...

8432354[/snapback]

Oi, det var krise! Var inne på den menyen en gang når jeg satte opp PS3'en. Tenk om jeg går inn dit en gang til, og så STOPPER musikken!? Nå spiller jeg jo ikke musikk fra PS3'en til vanlig likevel, men tenk om HVIS...?

 

;)

8432983[/snapback]

 

eg sa ikkje att det var noko stort problem, men hvorfor..??

 

med x360 kan du ferdes hvor du vil innpå konsollen, uten att musikken stopper..

 

det er mange irritasjonsmoment med ps3 enda som eg håper blir rettet opp...eg synes ikkje cross media bar i seg sjølv er noko bra grensesnitt...

Lenke til kommentar

PSstore-browseren, ligger tydligvis under en annen sikkerhetsklarering, en den vanlige web-browseren, tipper de har sannsynligvis ikke har aktivert muligheten for å streame filer, samtidig som du handler i butikken for å ivareta kundesikkerheten.

Ved bare å tillate bestemte programrutiner å kjøre samtidig som du er i butikken, så minsker faren for at noen får tak i kundeopplysninger ved phishing eller key-loggers, og lignende, når du f.eks. kredittkort-informasjonen din . :-/

 

Kanskje litt irriterende om musikken forsvinner de sekundene når du handler i butikken, eller forandrer på maskinens systeminnstillinger.

Men det er tross alt mye bedre enn å få beskjed om at det ikke er dekning for Lemmings på kredittkortet ditt. :)

 

Nå er det ikke dette noe jeg vet er fakta, men jeg tipper dette kan være grunnen, siden du spurte 'hvorfor'.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Jeg merka ikke noe forskjell med firmewaren. Hvordan kan jeg se forskjell? Ser ikke noe antydning til å kunne laste ned ps1 spill eller noe sånnt.

8436836[/snapback]

Disse skal vel lastes ned fra PSstore, men jeg tror ikke det har blitt lagt ut noe enda i EU-store'n..

 

Hvordan kan man ikke like XMB? et ypperlig eksempel på KISS-prinsippet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...