Gå til innhold

Ny PS3 Firmware?


_norse_

Anbefalte innlegg

EvilAvatar forum tråd

 

I følge denne tråden på Evil Avatar er PS3 FW1.7 tilgjengelig. Noen som har lastet den ned her??

 

1. The ability to play PS1 games on your PS3 (you can download from the PS store and play the games on the PS3 as opposed to having to play on the PSP).

 

2. You can plug in any PS1/PS2 accessory and it will work and work with rumble. This means that you can plug in a PS2 controller if you happen to have a PS2 USB adapter, and it will rumble in PS2 games. You also can use steering wheels and any other vibrating accessory.

 

3. You can transfer your PS1 data to a PSP memory stick, and play on there. So you can copy your PS1 data to your PS3 through the memory card adapter, and then copy it onto a memory stick so you can have your PS1 saves for the PSP games you have.

 

4. PAL backwards compatibility has been greatly improved (according to NeoGAF). One user reports GT4, Devil May Cry 3, MGS2 works, Gradius V, Jak 3, Soul Calibur 3, Ratchet and Clank 1 and 2, all are outputting at 576p as well.

 

5. If you press triangle on your login (if you have multiple logins) you can set which one you want to auto-login.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
You also can use steering wheels and any other vibrating accessory.

 

O.o ehm...jaja.

 

Godt å se Sony tar oppdatering av PS3'n alvorlig, er nesten mål løs over hvor mye de har fått gjort den korte tiden PS3 har vært ute (med tanke på alt som har blitt fikset). Rett og slett toppers, Sony har iallefall fått løftet sin status i mine øyne, og jeg må nok svelge ett par ord angående oppdattering og Sony generelt ;) Håper de kommer med ett par god biter som kanskje MS implementerer også

Lenke til kommentar
Med unntak av bedre bakoverkompatibilitet er det i mine øyne ingenting å rope hurra for her. Ting tar vel tid.

8420119[/snapback]

 

Helt enig, men det skal sies at Sony er flinke til å gi ut masse updates. Virker som det lurer forbrukeren til å tro at de bryr seg om oss.

MS gir ut kun to store updates i året, og da virker det mer som at de gir fanden i oss. Litt vanskelig å forklare så tidlig om morgenen. ;)

Lenke til kommentar
Med unntak av bedre bakoverkompatibilitet er det i mine øyne ingenting å rope hurra for her. Ting tar vel tid.

8420119[/snapback]

Enig. Dette er som en av de små oppdateringene på PSP som ingen egentlig bryr seg noe om. Å de har vel i likhet med Microsoft bare et par store oppdateringer i året. Så tror at viss vi skal ha skalering osv så vil det komme til høsten sammen med den store home updaten. Eller kanskje en litt større update i sommer.

Lenke til kommentar
Kva med skaleringsproblema?

Playlists? Moglegheita til å høyre musikk medan eg surfar og er i butikken?

 

Har dei tatt hånd om nokre av dei virkelege problema?

8420110[/snapback]

 

Musikk medan du surfer fungerte no fint på 1.60 og. Trykk ps knappen på kontrolleren for å "løyse" deg ut av musikkspelaren (trykk den igjen for å hente den tilbake). Mister desverre musikken om du går på ps-store tho. Men surfing og litt andre ting funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...