abene Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Versjon 2.0 av e-postprogrammet Mozilla Thunderbird er nå klart for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er det noe spesielt som ikke skal fungere med Vista med eldre versjoner? Kan på stående fot ikke komme på noe som ikke funker (Ikke at det hindrer at andre har hatt problemer såklart). AtW Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Samme build som RC1 ser jeg, det var kort RC prosess. Kan nevne at man kan nå (ved hjelp av utvidelser) synke kalenderen ("lightning") med google calender (via "provider"). De som har nokia telefon kan også synke mot tbird med "noksync" Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ThunderBird 2.0 støtter vel også Norsk ordliste. Nå finner jeg selvsagt ikke linkenn i farta, men poster den her hvis den dukker opp. Det er i alle fall en meget velkommen nyhet for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bruker ikke Thunderbird, men har noen et par gode argumenter på hvorfor det og ikke gmail? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Versjon 2.0 av e-postprogrammet Mozilla Thunderbird er nå klart for nedlasting. Les mer 8418948[/snapback] Skulle teste Thunderbird nå, men fikk bare feil om at jeg måtte kontrollere at outlook var skikkelig installert når jeg skulle importere kontoer og epost.. Tips til hvor jeg må legge pst fila for at Thunderbird skal ta den? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bruker ikke Thunderbird, men har noen et par gode argumenter på hvorfor det og ikke gmail? 8419170[/snapback] Du kan jo fint bruke den samme med gmail, slik at du kan laste ned kopier av epost og ha de offline på maskinen hvis du skulle trenge de ved feks nettrøbbel eller hvis gmail sletter noen mail som jo har skjedd for noen, så er en fin backup mulighet. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bruker ikke Thunderbird, men har noen et par gode argumenter på hvorfor det og ikke gmail? 8419170[/snapback] Jeg bruker også Gmails webmail, men fordelene blir jo at man kan laste ned med pop og kan lese meldingene offline og man kommer ikke bort i fra at webmail blir noe tregere. Jeg lar thunderbird laste ned mailen i bakgrunnen, så jeg kan lese Gmailen offline om jeg skulle trenge det. Lenke til kommentar
spillan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hmm Fikk denne feilbeskjeden når jeg skulle prøve å innstalere. "error opening file for writing :\r\n\r\nmozMapsi32.dll\r\n\r\nClick Retry to try again, or cancel to stop the installation" Noen tips? Edit leif Endret 19. april 2007 av kaijh Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) ThunderBird 2.0 støtter vel også Norsk ordliste. Nå finner jeg selvsagt ikke linkenn i farta, men poster den her hvis den dukker opp. Det er i alle fall en meget velkommen nyhet for mitt vedkommende. 8419147[/snapback] Heh... Tunderbird har støttet norsk ordliste siden 1.0 (eller rundt der). Så det er ikke akkurat noen nyhet. Thunderbird bruker "tilleggspakker" som ordbøker, så det er bare å hente ned de språkene du vil ha. Edit: Det tok meg ca 1 min og finne ordlistene: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3 Endret 19. april 2007 av haakoo Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) for vestlandet er den "største" nyheten at programmet nå også kommer i nynorsk språkdrakt Endret 19. april 2007 av mandela Lenke til kommentar
tryll Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Samme build som RC1 ser jeg, det var kort RC prosess. Kan nevne at man kan nå (ved hjelp av utvidelser) synke kalenderen ("lightning") med google calender (via "provider"). De som har nokia telefon kan også synke mot tbird med "noksync" 8418983[/snapback] Finnes det noen utvidelse for Sony Ericsson telefoner? (k800i) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bruker ikke Thunderbird, men har noen et par gode argumenter på hvorfor det og ikke gmail? 8419170[/snapback] Noen foretrekker en egen epostleser, som Thunderbird, i stedet for webmail, som f.eks. gmail. Ørjan... Lenke til kommentar
tryll Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Samme build som RC1 ser jeg, det var kort RC prosess. Kan nevne at man kan nå (ved hjelp av utvidelser) synke kalenderen ("lightning") med google calender (via "provider"). De som har nokia telefon kan også synke mot tbird med "noksync" 8418983[/snapback] Finnes det noen utvidelse for Sony Ericsson telefoner? (k800i) 8419524[/snapback] Svarer meg selv Finnes et eget program som gjør det MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/en/ Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) den har da ligget her helt siden den kom............ http://www.mozilla.com/en-US/thunderbird/ edit: ihvertfall for linux. Ellers er det ikke mye nyttig for mitt bruk her. Det kommer ikke før i 3.0 Endret 19. april 2007 av Xvani Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Tips for de som bruker google calendar: Lightning + Provider for Google Calendar Gjør at du både kan lese og skrive til Google Calendar gjennom Thunderbird. Endret 19. april 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
victurus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få thunderbird til å automatisk hente inn ny mail på imap-kontoer? For øyeblikket må jeg trykke på mappa før thunderbird henter inn de nye. Går helt fint på pop kontoer.... Victurus! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette var en god nyhet. Passet veldig fint siden jeg skal til å formatere os disken til helga Lenke til kommentar
Flipflap Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Likte den ikke så veldig godt jeg, lite nytt og en del tregere en den gamle synes jeg. Tar lengre tid å åpne meldinger blant annet. Forhåndsvisningen av nye mail var veldig stilig da. Endret 19. april 2007 av Flipflap Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 For sent for min del, har akkurat gått konvertert til Outlook 2007, og jeg kan ikke si jeg angrer et sekund. Har brukt Thunderbird som epostleser siden de aller første versjonene kom, og den har blitt svært mye bedre siden da. Var også ganske fornøyd med den som en ren epostleser, men til litt mer avansert brukt falller den desverre helt igjennom i sammenligning med Outlook. Eneste jeg savner nå er spamfilteret til Thunderbird, trass i at det langt fra er feilfritt, så er det mye bedre enn Outlook sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå