Pysj Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette er de nye reglene for skikk og bruk innen kundeservice blant norske mobiloperatører. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Flott at de har konkretisert og laget en slags godkjenning for de som følger lover og regler. Forøvrig er noe av det overflødig siden det allerede står nedskrevet i loven. F.eks er følgende utsagn .. Skulle du ha en reklamasjonssak gående med operatøren din, skal du ikke behøve å betale noe for dette. .. dekket gjennom forbrukerkjøpslovens paragraf 30: Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren. Det vil si at man skal ikke bare skal få dekket alle utgifter i forbindelse med selve reklamasjonen men også slippe å betale og måtte vente på å få refusjon senere. Altså uten risiko for å ikke få dekket sine utlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg