Gaidaros Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Konklusjonen er klar: Skal jeg gjøre noe ulovlig må jeg gjøre det FULLT ut for å ikke bli tatt ...eller droppe å gjøre det^^ 8656020[/snapback] "If you can´t take the time, don´t do the crime." Edit:trykkleif Endret 21. mai 2007 av Gaidaros Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Konklusjonen er klar: Skal jeg gjøre noe ulovlig må jeg gjøre det FULLT ut for å ikke bli tatt ...eller droppe å gjøre det^^ 8656020[/snapback] "If you cant take the time, don do the crime." 8661421[/snapback] "If you cant do the time, do the crime good and secure your bases" Det er vell sånn ordatket egentlig er, hva er det DU loker med? Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Konklusjonen er klar: Skal jeg gjøre noe ulovlig må jeg gjøre det FULLT ut for å ikke bli tatt ...eller droppe å gjøre det^^ 8656020[/snapback] "If you cant take the time, don do the crime." 8661421[/snapback] "If you cant do the time, do the crime good and secure your bases" Det er vell sånn ordatket egentlig er, hva er det DU loker med? 8665783[/snapback] Veeel, jeg syntes nå at min versjon passet bedre til asads konklusjon. Men på den annen side så er din versjon bedre tilpasset vår daglige hverdag. (Det er igrunnen første gangen jeg hører den versjonen ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Konklusjonen er klar: Skal jeg gjøre noe ulovlig må jeg gjøre det FULLT ut for å ikke bli tatt ...eller droppe å gjøre det^^ 8656020[/snapback] "If you cant take the time, don do the crime." 8661421[/snapback] "If you cant do the time, do the crime good and secure your bases" Det er vell sånn ordatket egentlig er, hva er det DU loker med? 8665783[/snapback] Veeel, jeg syntes nå at min versjon passet bedre til asads konklusjon. Men på den annen side så er din versjon bedre tilpasset vår daglige hverdag. (Det er igrunnen første gangen jeg hører den versjonen ) 8666700[/snapback] haha. "Mulig" min version ikke er helt korrekt :!: Din er nok mest fornuftig Uansett, jeg har godtatt straffen både på papiret og psykisk.Gldeder meg til å begynne betalingen...eh, ja. Takk for støtten allesammen! Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 en kompis vare samme opplegg student og fikk 3000kr i fartbot og han spurt om få sitte fengsel der sa nei rett ut. men statens innkreving sentral er gansk så snill med del oppbeløp osv Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kommer det ikke på rullebladet at du har dokumentforfalskning så hadde jeg sagt til politiet at jeg ville i cellen. Det kan hende at fengselet er "overbooket" og de vil gi deg en mye rimeligere bot vist du godtar å skippe fengsel. Vist ikke så er det bare å slå seg ned å lese litt skolestoff i 2 uker ? Sitte i fengsel kan jo også være en morsom historie å fortelle om i etterkant, slår sikkert ann på vors ! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kommer det ikke på rullebladet at du har dokumentforfalskning så hadde jeg sagt til politiet at jeg ville i cellen. Det kan hende at fengselet er "overbooket" og de vil gi deg en mye rimeligere bot vist du godtar å skippe fengsel. Vist ikke så er det bare å slå seg ned å lese litt skolestoff i 2 uker ? Sitte i fengsel kan jo også være en morsom historie å fortelle om i etterkant, slår sikkert ann på vors ! 9635650[/snapback] Yess,det er kjempetøft å skryte av å ha sittet i fengsel...sikkert mange fjortizz-damer som blir veeeldig imponert... (idiot). Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Forskjell på å fortelle en morsom historie og skryte.. Sitte inne ett par dager for å ha brukt en annen sitt trikkort er faktisk litt morsom i mine øyne. Det tar forøvrig en del arbeid å jobbe opp 6000 kroner som student.. Har forøvrig en kammerat som viste finger til en som stod på andre siden av gaten i det politibilen kom forbi. Han fikk valget mellom bot eller fengsel fordi politiet mente han viste finger til dem. Da han senere gikk ned på stationen og ville sitte inne i ett par dager i stedet for å betale pengene fikk han avslag på boten fordi det rett og slett ikke god nok plass i fengselet. Jeg synes dette er en morsom historie, men det er vel opp til hver og en hva slags humor de har, så vennligst ikke kall andre idiot fordi de synes noe annen en deg... Endret 5. oktober 2007 av Vbrattla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå