Reeve Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Curtis Manning er en av mine favoritter. Det er imidlertid vanskelig å velge. Ville også sagt Palmer, men er på en måte ikke i samme kategori. Av badguys må det vel bli Tony i sesong 7. Christopher Henderson var også en av de mer interresante. 1 Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Curtis og Chase er vel favorittene, også Chloe Agent Pierce badguy må være Tony Almeida Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 President Logan garantert. En av beste skuespillerne på serien garantert. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke overraskende at det kom etter talen hennes i dag, Mahavishnu. Er forøvrig enig. 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tror faktisk jeg må si Preisdent Logan jeg også. God skuespiller, og intressant karakter. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nah synes ikke Logan var så faovrittkarakter, grei karakter men alikevel ikke noe særlig å skryte av egentlig vil jeg si. President Logan garantert. En av beste skuespillerne på serien garantert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Har ikke sett hele sesong 4 og 5 nå før påske, så meninger har blitt endret. Det er vel forstårlig? Missa noen knakende gode episoder med Pierce og Logan i midten av sesong 5 blant annet. EDIT: Når jeg tenker over det var det Curtis jeg sa jeg ikke likte. Eller skulle si, hvor jeg skrev Logan skjønner jeg ikke. Endret 11. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 cole,tony,palmer,curtis,chloe,bill,mason,pierce og ikke minst Omar (egentlig så er måten mange av disse døde på som gjør at jeg sitter igjen med ett godt minne om dem) Badguys da blir det logan,saunders,marwan og samir(at han gjorde det han gjorde var sykt var sikker på det aldri skulle skje ^^) Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Aaron Pierce (Kongen) Stephen Saunders (Digga hvordan han hadde full kontroll over alle) Curtis Manning Chloe (Hun er rå. Spesielt blikket hennes når hun kverka han ene fyren ute i felten. Epic moment) David Palmer +++ Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Aaron Pierce er definitivt en av mine favoritter, han er den som er mest mann i 24 (Utenom Jack såklart), Tony, Bill, Chloe og Edgar Stiles er og store favoritter Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg savner Edgar. Jeg ble ordentlig trist da han døde. Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Av bad-ass folkene er det vel Nina Myers som jeg tror lurte alle trill rundt. En utrolig bra karakter og skuespilleren spiller det helt ut Av de gode er det vel Tony Almeida, Chloe O'Brian & David Palmer Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Overraska over at Tony er så populær. Han var for min del det største irritasjonsmomentet i serien ved siden av Kim. On Topic: Good guy David Palmer Bill Buchanan Chloe Aaron Pierce Bad guy President Logan Nina Meyers Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sesong 1: Ira Gaines Sesong 2: George Mason Sesong 3: Stephen Saunders Sesong 4: James Heller Sesong 5: Charles Logan Sesong 6: Bill Buchanan Sesong 7: Tony Almeida Sesong 8: Charles Logan Ærespris: David Palmer Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Av bad guys må jeg nevne en som ser ut til å ha blitt glemt her: Christopher Henderson. Kjenner Jack inn og ut fra før, lar kona si bli skutt, dreper(på den tiden) Tony og er generelt veldig lur og utspekulert. Alt er skikkelig uggent med han! Komplett bad guy spør du meg Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Robocop var sjef ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå