Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Digger Chloe, hun spiller rollen sin så sykt bra. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes Chloe er den beste good guyen i serien. Vet ikke hvorfor egentlig, har alltid bare likt henne ( Noen som vet om hun kommer tilbake?) Når det gjelder bad guys så tror jeg Nina og Marwan topper listene. Nina fordi hun tok den plutselige og uventede vendingen og Marwan fordi alt han gjorde var å stelle i stand masse jævelskap også drepe seg. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bill Buchanan, uten tvil. David Palmer var også tøff, men det ødela litt at Wayne Palmer også kom med i serien. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tony Almeida ftw! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bill Buchanan er rå! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Curtis var den klare favoritten etter jack bauer før han døde. Ellers så må jeg si David Palmer var helt rå i rollen som president. Tony Almeida er også en hero for meg. Edit: Må legge til at Bill Buchanan er jo den fødte boss. Endret 1. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Chloe på første, deretter Morris og Bill. Mary Lynn Rajskub er både flott i utseende, og har en sykt bra humor i tillegg. Personligheten hennes utenfor 24 er ikke så veldig ulik som i serien, men hun er mye mer utadvendt i virkeligheten. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vanskelig å velge. De på delt topp 3 er David Palmer, Chloe og Tony Almeida. Kim Bauer som underfavoritt, kun pga utseende. David Palmer er den beste presidenten ever i 24. Konge. Chloe er herlig. Ikke dårlig utseende, genial på PC og herlige kommentarer. Hun har vært med lenge, og jeg har alltid likt henne. Almeida er kul, og jeg husker hvor lei meg jeg ble når han "døde". Flott at han er tilbake, i en skikkelig bad-ass rolle. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Angånde Morris så er jo han en ganske ok character, og jeg synes det er utrolig kult at selv om de ikke har tiltenkt han en rolle i nåværende sesong, så får han et par sekunder framfor kameraet alikevel. No big deal tenker kanskje de fleste, men slike ting digger jeg, crossreference fra film til film, og kun en liten indikasjon at det henger i sammen. Kan nevne et annet dårlig eksempel, elektra filmen, da hun dama drømmer om daredevil, varer vel kanskje et par sekund, men kult. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke les, om du ikke har sett dobbeltepisoden (11 og 12). Når det så ut som Buchanan skulle bli drept av Yuma i dobbelt-episoden, kjente jeg at jeg ble smått "redd". Tror de tviste meg at han er viktig for min del i serien. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Palmer uten tvil. Tror grunnen til det var samarbeidet mellom presidenten (Palmer) og Jack. Bill på 2 plass og Charles Logan på tredje. Selv om han var en idiot karakter så passet han (skuespilleren) utrolig godt til rollen som Charles Logan og den sesongen der var for min del den desidert beste i 24s historie. Skjønner ikke hvorfor noen har med Kim Dårlig skuespiller og en mektig irriterende karakter i serien. Dog fin, men det er jo en helt annen sak. Endret 16. mars 2009 av Feh Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Charles Logan var en fantastisk karakter og castingen som ble gjort med valget av Gregory Itzin var kjempebra, han spiller rollen glimrende med hodet på skakke Men den store favoritten min den sesongen må være Henderson, han er blitt min nye favorittskurk. Han har alt en ekkel skurk skal ha! Han kjenner Jack godt, han er slu, utspekulert, og alt det der. Han ser virkelig ekkel ut, og stemmen bare hans er med supplerer. Ah, han er en skurk du kan få mareritt av etter min mening! Endret 16. mars 2009 av Benitez Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nah synes ikke Logan var så faovrittkarakter, grei karakter men alikevel ikke noe særlig å skryte av egentlig vil jeg si. Men ja, Gregory Itzin spiller han veldig godt. Er Emmy-materiale hvertfall, som han fikk nominasjon for. Jeg klarer ikke å sette Tony som en favoritt framfor Michelle. Chloe er egentlig en favoritt og, men hun har tapt seg en del denne sesongen. Så det må bli Aaron Pierce faktisk. Elsker det at han er en som virker som at han vet at Jack alltid har rett, og det at han rett og slett ikke er noe backstabber. Han har i tilegg vært med i alle sesongene til nå. I den nye sesongen er egentlig både presidenten og president-mannen favoritter, siden jeg synes skuespillerne gjør en god prestasjon. Sean hadde jeg høye forhåpninger til(skuespillern er en klasse-skuespiller i Entourage), men har blitt litt svekket på grunn av bruken av karaktern. Endret 17. mars 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Chloe uten tvil! Makan til tøff datanerd skal man leite lenge etter. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jonas Hoges (?) blir bare tøffere og tøffere. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Morris O'Brian Ryan Chapelle - han følger boken, til han ser at det får være, det går til faen uansett Likte Logan til han ble avslørt, som good guy da... Så ble liksom doh. Han hadde liksom skjerpet seg fra å være usikker i sesong 4 til å bli en fullverdig president i 5ern. Fikk iland avtale med russerne (med en baktanke da) Nina Myers er nok favoritt bad-girl Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Chloe på førsteplass, med Mr. Almeida på en tett andreplass 2 gode spilte karakterer begge to Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 David Palmer var favoritten blandt de snille, tett fulgt av Aaron Pierce. President Charles Logan er den ultimate ''badguy''. Liker ikke han:P Som om jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå