The Norwegian Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Morris! Han er så macho og tøff! Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Likte veldig godt Curtis! :!: Men nå som Jack ikke ville ha han med lenger må det bli Fayed!! Han er kald! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Liker Morris veldig godt, med sin arrogante holdning og sin fiffige engelske dialekt 8434880[/snapback] Enig der Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 #2. Aaron Pierce (HAN burde vært president!) #3. David Palmer (Mister President!) #4. Tony Almeida (He's got your back...) #5. Bill Buchanan (Stand up guy) #6. Chloe O'Brian (Etter at hu slutta å syte og dro frem helautomat og åpna ild...) Lenke til kommentar
aloras Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tony Almeids og David Palmer var vel de to personene jeg likte best etter Jack. Var så utrolig trist når de døde, spesielt Tony. Den beste bad-guyen er uten tvil Nina Myers. En slik erkefiende som Jack hadde i sesong 1-3 skulle jeg gjerne likt å ha tilbake! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tony Almeids og David Palmer var vel de to personene jeg likte best etter Jack.Var så utrolig trist når de døde, spesielt Tony. Den beste bad-guyen er uten tvil Nina Myers. En slik erkefiende som Jack hadde i sesong 1-3 skulle jeg gjerne likt å ha tilbake! 9659795[/snapback] Helt enig. Irriterende intelligent, arrogant og slu kjerring. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mine favoritter må være Tony Almeida, Curtis Manning og Aaron Pierce. Av de slemme må jeg si jeg likte Christopher Henderson, som nesten klarte å lure Jack. Men som vanlig lå Jack ett skritt foran Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg likte også litt Phillip Bauer (faren til Jack), som var utrolig smart Endret 8. oktober 2007 av FourAces Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm tror det må være Curtis og Kim Bauer Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Curtis! Latterlig at han døde! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nah, jeg likte Tona Almeida.. Kjipt at han gikk i luften.. Ellers var jo president David Palmer en bra mann.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nah, jeg likte Tona Almeida.. Kjipt at han gikk i luften.. Ellers var jo president David Palmer en bra mann.. Stilig med Tony tilbake som bad guy da? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Curtis! Latterlig at han døde! Det var faktisk det dødsfallet, ved siden av Chapelle, som rystet meg mest. Føltes dessuten utrolig unødvendig å drepe en så god karakter i en sesong som manglet gode karakterer. Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Bill Buchanan... Syns han leder CTU bra. Det at han kjenner Jack Bauer så godt har mye å si Helt enig. Liker Bill best (utenom Jack såklart). Av de slemme så er jeg ikke helt sikker... Endret 4. januar 2008 av A-Soft Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Spoiler ang. Tony Almeida og Sesong 7!: Tony Almeida kjem faktisk tilbake i Sesong 7, berre no er han terrorist : Her er traileren til sesong 7 . Endret 4. januar 2008 av PHdZ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kim Bauer<<<<<<<<<<<<<<<<<<<3 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hehe, etter hvert som jeg leser tråden kommer jeg bare på fler og fler favoritter! Første jeg tenkte på var Chloe og Morris, liker de to. Curtis var og styggkul, fikk nesten en klump i halsen da jeg så ansiktsuttrykket han hadde etter at han ble skutt. Doyle er grei nok, men han passer ikke like bra som Jacks høyre arm som en bredskuldra neger med machostemme. Starta å se på sesong 5 (har sett alle i ettertid), så ble litt glad i han. David Palmer var en god president. Wayne er og grei, men var noe spesielt over David. Kona hans var sykt irriterende btw. >.< Må jo nevne Tony Almeida og. Jeg tror jeg gikk glipp av en del av første episode eller noe, så fikk ikke med meg noe av han før han ble drept, men har jo sett han senere. Edit: Hvordan kunne jeg glemme Chase? Synd han bare varte i én sesong.. :< Endret 12. januar 2008 av Potetfar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tony Almeida og Michelle er og blir de beste utenom Jack Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 David Palmer, Tony Almeida er mine definitive favoritter. Også syns jeg også George Mason og Morris O´Brian er to geniale karakterer også Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tony Almeida er favoritten, kanskje til og med ranka over Jack! Er noe ved karakteren som er så sinnsykt bra... Av bad guys er Nina Myers utvilsomt en favoritt / hatobjekt. Måten hun spiller på, og måten hun utvikler seg i serien.. Sykt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå