Gå til innhold

Din 24 favoritt som ikke er Jack Bauer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt vanskelig, blir altfor fort glad i karakterer, men Tony Almeida er nok øverst, samt Daivd Palmer, og Michelle Dessler. Så du kan tro jeg var satt ut nå alle døde.

 

Og alle de andre som er nevnt her, av en eller annen grunn likte jo også Milo når vi så han for første gang i sesong en? eller var det sesong to, usikker men ble positivt overrasket når han kom tilbake. Synd at de har hatt litt "barnslig" opplegg med han denne sesongen.

Lenke til kommentar

David Palmer er nesten like mye mann som Bauer, bare på en litt annen måte, så han er min favoritt utenom Bauer selv, som kanskje er mer mann en Conan og Solid Snake til sammen :D

Ellers er Aaron Pierce en knakende bra karakter synes jeg. Både stemmen og dialekten skuespilleren har lagt til seg for karakteren passer så sinnsykt bra også :)

Lenke til kommentar

There is no contest:

 

250px-Curtis_Manning_S5.jpg

 

Curtis Manning

 

Utrolig synd at han døde denne sesongen. Hadde gledet meg til at karakteren hans skulle utvilket seg mer, istedenfor å være mer perifer, men den gang ei. Nå har Doyle tatt over hans rolle, men det blir ikke det samme.

 

R.I.P. :(

Lenke til kommentar
Hva har skjedd med nerdefaktoren her inne? :ermm:

 

Edgar FTW! :love:

8553905[/snapback]

Hehe... hadde helt glemt han :blush: Han er jo den beste goodguyen :love:

 

 

Blir litt vanskelig, blir altfor fort glad i karakterer, men Tony Almeida er nok øverst, samt Daivd Palmer, og Michelle Dessler. Så du kan tro jeg var satt ut nå alle døde.

 

Og alle de andre som er nevnt her, av en eller annen grunn likte jo også Milo når vi så han for første gang i sesong en? eller var det sesong to, usikker men ble positivt overrasket når han kom tilbake. Synd at de har hatt litt "barnslig" opplegg med han denne sesongen.

8533489[/snapback]

 

Avslører egentli ikke så mye det nedenfor her

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hehe.... kjipt for deg at alle du blir liker i serien ender opp daue :p sett dagens episode forresten? :tease:
Lenke til kommentar

 

 

There is no contest:

 

Curtis Manning

 

Utrolig synd at han døde denne sesongen. Hadde gledet meg til at karakteren hans skulle utvilket seg mer, istedenfor å være mer perifer, men den gang ei. Nå har Doyle tatt over hans rolle, men det blir ikke det samme.

 

R.I.P. :(

8565604[/snapback]

 

 

 

Daaaahhrrrrg! Legg det i spoiler. Nå ødela du eit spenningsmoment denne sesongen for meg.

Lenke til kommentar

Aaron, som jeg tror har vært med siden sesong 1. Godkar, klarer alltid å rote seg inn på god-sida uansett hvor korrupt presidentstaben er.

 

Ryan Chappelle er en av karakterene jeg husker veldig godt. Intenst øyeblikk da terroristene tvingte han til å ta selvmord, men han klarte ikke å trykke på avtrekkeren, så Jack måtte gjøre det for ham.

 

edit: leif

edit 2: Ryans død

edit 3: :cry:

Endret av Cucumber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk ikke såve i natt så tenkte jeg skulle se resten av 24, a fy fan for et slag i tryne det ble, favoritten min etter Tony,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Milo ble plaffet ned, helt grusomt. Alle dør jo :(

 

Takk gud for at Bill er tilbake, viss han dør nå så vett jeg pokker ikke hva jeg gjør :(

 

Tror jeg blir litt for glad i karakterene i serien :love:

 

Hurra ingen flere dødsfall og en helt ok avslutning :thumbup:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Goodguys: Tony Almeida, Michelle Dessler og George Mason.

 

Av badguys ble jeg knallsjokkert når Nina Myers viste seg å være den hun var i ses 1. Skjønte det ikke før hun presenterte seg som Elena for han ene duden. Da fikk jeg hakeslepp.

 

Synes også Habib Marwan var bra, om enn litt irriterende i ses 4(han slapp jo unna hele tiden :p ).

 

EDIT- nei forresten, favoritt; Edgar Stiles.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...