Duqe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette er en pc som jeg fikser for noen bekjente og det viser seg å være stor sannsynlighet at det er rammen, tok harddisken over til en anna maskin er der fullførte jeg installasjonen, men da jeg monterte harddisken tilbake, hang den seg under load av winxp. Det verste er også at det er RDram, noe som rådyrt å kjøpe nå. Men finnes det muligheter for å fikse rammen på noen måte? Takk for all svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du kan lodde fast 2/3 av connectorene sammen med loddetinn. Det pleier ikke a hjelpe, men hvem vet? Tror ikke det gar an a reparere ram nei. Transistorene er jo bitte bitte sma. :o Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 bruktmarked.no rdram ønskes kjøpt qxl.no ebay.com Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette er en pc som jeg fikser for noen bekjente og det viser seg å være stor sannsynlighet at det er rammen, tok harddisken over til en anna maskin er der fullførte jeg installasjonen, men da jeg monterte harddisken tilbake, hang den seg under load av winxp. Det verste er også at det er RDram, noe som rådyrt å kjøpe nå.Men finnes det muligheter for å fikse rammen på noen måte? Takk for all svar 8418381[/snapback] Håper den andre maskinen inneholder samme prosessor og stort sett samme komponentene... ? Hvis ikke er det helt normalt at wintendo tryner under oppstart når du flytter det over fra en maskinvare til en annen. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 så lenge du ikke har skiftet hovedkort kan wintendo brukes fortsatt. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette er en pc som jeg fikser for noen bekjente og det viser seg å være stor sannsynlighet at det er rammen, tok harddisken over til en anna maskin er der fullførte jeg installasjonen, men da jeg monterte harddisken tilbake, hang den seg under load av winxp. Det verste er også at det er RDram, noe som rådyrt å kjøpe nå.Men finnes det muligheter for å fikse rammen på noen måte? Takk for all svar 8418381[/snapback] Send meg en pm.Har 4x 128 mb rdram pc 800. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Dette er en pc som jeg fikser for noen bekjente og det viser seg å være stor sannsynlighet at det er rammen, tok harddisken over til en anna maskin er der fullførte jeg installasjonen, men da jeg monterte harddisken tilbake, hang den seg under load av winxp. Det verste er også at det er RDram, noe som rådyrt å kjøpe nå.Men finnes det muligheter for å fikse rammen på noen måte? Takk for all svar 8418381[/snapback] Send meg en pm.Har 4x 128 mb rdram pc 800. 8420167[/snapback] Skal bare snakke først med de som eier pcen, litt usikker om de vil beholde den eller oppgradere hele pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå