oerhört Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Med DIRT vil Codemasters gi deg en virkeligere, morsommere kjøreopplevelse enn noen gang før. Les mer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Høres jo bra ut, men etter å ha sett den siste teaseren så vet jeg ikke om jeg helt tror på at det er så veldig realistisk. Det vil si, noe av filmen så bra ut, mens noe annet så litt mongo ut. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det hele avhenger nok litt av hva man vil ha. Jeg er ikke bilfreak nok til å kunne avgjøre nøyaktig hvor realistisk DIRT er; det jeg sier, er bare at mitt inntrykk er at det tar mange tilfredsstillende steg i retning av en mer fysisk spillopplevelse, og at resultatet engasjerer langt mer enn f.eks. Colin McRae 2005 var i stand til, for min del. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) God forhåndskikk. Etter å ha lest denne blei eg òg optimist. Når kjem spelet ut? Gledar meg som ein unge. 360en treng eit godt rallyspel! Spelte du det på 360 eller PS3? Endret 18. april 2007 av dark by design Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Produktinformasjonen vår finner du øverst til høyre i artikkelen. Der kan du også lese utgivelsesdatoen, så nøyaktig som vi har fått den fra distributørene. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Spennende. Dette er kanskje spillet som gjør at jeg kryper til korset og kjøper ratt og pedaler... Men det avhenger av én ting: Støtter spillet flerspiller i den forstand at flere kan spille samtidig, og fysisk støte borti hverandre? Å bare kunne kjøre alene, mot klokka, blir for kjedelig for denne karen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det hele avhenger nok litt av hva man vil ha. Jeg er ikke bilfreak nok til å kunne avgjøre nøyaktig hvor realistisk DIRT er; det jeg sier, er bare at mitt inntrykk er at det tar mange tilfredsstillende steg i retning av en mer fysisk spillopplevelse, og at resultatet engasjerer langt mer enn f.eks. Colin McRae 2005 var i stand til, for min del. 8418472[/snapback] Vil dette si at spillet beveger seg mot et mer arkade preg? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg vil nok si at spillet, i den formen jeg testet det, snarere tvert i mot går i en mer realistisk/simulatorpreget retning. Det er flere detaljer på banene (småstein og alskens dill), og disse detaljene innvirker denne gangen direkte på spillopplevelsen hvis du ikke tar hensyn til dem. Samtidig er det ikke like vrient som for eksempel Richard Burns Rally - i hvert fall ikke på "amatør"-vanskelighetsgraden. bureaucrator: Flerspiller fikk vi ikke sett på, så jeg kan ikke svare deg sikkert, men jeg regner med at spillet støtter den typen flerspiller du ønsker. I enspiller var det mange samtidige løp mot andre biler, og krasjing var definitivt en merkbar faktor der. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Høres bra ut, C.McR serien, spesielt da de 2-3 siste, er av de spillene jeg har hatt det mest gøy med, når det kommer til bilspill. Lite som slår det å samles en gjeng med venner, fyre opp projektor + lerrett så man får hver sin fullsize frontrute i splitscreen, og kjøre head to head med heavy dmg og skikkelig dirt track. Nå skal det sies at jeg kanskje ikke alltid hadde alle 4 hjulene på bilen når jeg kom i mål, men moro er det fordet, man trenger ikke ta ting så seriøst, selv om man velger å slå på litt ekstra realisme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Går utifra at ble testet på PC da. Endret 19. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Går utifra at ble testet på PC da.8419802[/snapback] Jeg testet spillet på Xbox 360. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Men klippene som ble vist er vel fra PS3 så sikkert derfor du ikke fikk samme inntrykket. Grafikken minner meg veldig om Motorstorm, da snakker jeg om trailerne. Akkurat samme omgivelsene omtrent og like detaljert. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Kent: Fikk du prøvet spillet med ratt og pedaler? Avean: Ja, ikke sant? Endret 19. april 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Nei, dessverre fikk jeg ikke prøvd med ratt og pedaler. Avean: At PS3-utgaven vil være nevneverdig vakrere enn 360-utgaven tror jeg er usannsynlig. Grunnen til at traileren ser to hakk lekrere ut enn spillet tror jeg heller er at den er produsert på en annen måte, slik sånne trailere ofte er. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg vil ha Rallisport 3 Ingen som vet noe om noen planer? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Men klippene som ble vist er vel fra PS3 så sikkert derfor du ikke fikk samme inntrykket. Grafikken minner meg veldig om Motorstorm, da snakker jeg om trailerne. Akkurat samme omgivelsene omtrent og like detaljert. 8420038[/snapback] hahaha Back on topic: gledar meg som ein unge til dette spelet! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 for første gang så ser jeg fram til et colin mcrae spill. forza 2 har prioritet, men jeg kommer nok til å kjøpe dette etterhvert også. må skaffe meg gears of war en dag også....blir dyrt dette.... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Avean: At PS3-utgaven vil være nevneverdig vakrere enn 360-utgaven tror jeg er usannsynlig. Grunnen til at traileren ser to hakk lekrere ut enn spillet tror jeg heller er at den er produsert på en annen måte, slik sånne trailere ofte er. 8420529[/snapback] Han tenker nok på CGI traileren. Fra samme folkene bak en vel omdiskutert pre-renderer fra 2005. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Mente det ikke som en flame mot Xbox360 Men grafikken lignet veldig på Motorstorm, derfor tenkte jeg Xbox360 utgaven var litt "klippet" Eller dere tar det vel som flame uansett, tror jeg lar det være hehe .... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Realistisk - ble ikke overbevist - som gammel X-file-ist så tror jeg det ikke før jeg får prøvd det selv. Men håper kjøremodellen er realistisk - er det for mye arcadepreg så forsvinner morroa for min del - det ødelegger hele opplevelsen hvis man som du vel skrev "må lære kjøremodellen å kjenne". Det klinger arcade i mine ører - at man må lære seg noe som egentlige burde oppføre seg som man kunne forvente. Time will tell, kommer vel en avslørende demo til oss andre også etterhvert. Forresten merkelig at de ikke stilte med ratt til demonstrasjon av et bilspill... Endret 19. april 2007 av hwe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg