schoolbus1337 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hei! trenger et tastatur til gaming og vanlig brukt. har sett på logitech G15 og G11. de ser veldig tøffe ut og sånt, men de er jo svensk layout. noen som vet om det lar seg gjøre å bruke de normalt? eller vet om noen andre spilltastatur som er greie? takk Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Saitek Eclipse 1 ! ikke II, Den har deilige taster ! Gamernes drøm Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ja, det er et bra tastatur. Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Saitek Eclipse 2 eier 1 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har prøvd både G15 og G11, og sier meg ikke særlig overbevist. Så og si kun beregnet til spilling. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Saitek Eclipse 1 ! ikke II, Den har deilige taster ! Gamernes drøm 8418325[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har https://prisguiden.no/product.php?p...rReviewId=13709 og er mega fornøyd. Har hatt dette lenge. Ikke i tvil om at dette er det beste spilltastatur .. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har https://prisguiden.no/product.php?p...rReviewId=13709 og er mega fornøyd. Har hatt dette lenge. Ikke i tvil om at dette er det beste spilltastatur .. 8434256[/snapback] nei huff, den der skal jeg ikke ha! går nok for saitecn^^ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Saitek Eclipse 1 ! ikke II, Den har deilige taster ! Gamernes drøm 8418325[/snapback] Kunne ikke vært mer enig 8434094[/snapback] Er ikke enig. Skranglete taster som er harde å trykke ned om du ikke treffer midt på dem. Blått lys du ikke blir kvitt, da det er ubrukelig for å lettere se tastene. Lenke til kommentar
Shadow Torrent Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Saitek Eclipse 1 ! ikke II, Den har deilige taster ! Gamernes drøm 8418325[/snapback] Kunne ikke vært mer enig 8434094[/snapback] Er ikke enig. Skranglete taster som er harde å trykke ned om du ikke treffer midt på dem. Blått lys du ikke blir kvitt, da det er ubrukelig for å lettere se tastene. 8449754[/snapback] Jo, det går an å stille på lyset.. 100% lys - 50% lys og 0% lys. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har også Saitek gamers keyboard med egen pad for makroer(10*3). Saitek er nok det tastaturet jeg har vært mest fornøyd med. Godt å skrive på og veldig solid bygget. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Anbefaler Logitech UltraX tastatur. Flatt og mye digge taster. (koster under 250,-) Tastatur er svært personlig og smaken for hva som virkelig er godt å bruke er opp til hver enkelt bruker. Jeg digga ikke Saitek tastaturene. Synes de for det første er stygge å se på, tastene høye og harde. Høres ut som flytoget når du skriver på det. Men det er jo bare min mening Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har hatt to UltraX tastatur, enig i at de er gode, men de har ikke holdt mer enn 10-12 måneder, så da ble det ikke så billig alikevel. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ultra X er fine skrive-tastaturer, men de er ikke helt "der oppe" når det gjelder spill. Synes f.eks. dette med at man ikke kan holde inne en tast lenge uten at det "bryter" er veldig irriterende (holde inne W, også stopper man etter 10 sek av og til). Og ja, de er "forbruksvare". Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ultra X er fine skrive-tastaturer, men de er ikke helt "der oppe" når det gjelder spill. Synes f.eks. dette med at man ikke kan holde inne en tast lenge uten at det "bryter" er veldig irriterende (holde inne W, også stopper man etter 10 sek av og til). Og ja, de er "forbruksvare". 8451316[/snapback] Det er jeg enig i. Vi har disse på jobben og det tror jeg kommer av prisen. Tastatur generelt har jo høy slitasje faktor. Dessuten, så er det litt ekkelt med et gammelt tastatur som inneholder alt fra A til Å. Mer enn bokstavlig talt Jeg har ikke opplevd de samme problemene som her beskrives, men så spiller jeg stort sett bare strategi, og der har jeg ikke hatt noe stress. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er jeg enig i. Vi har disse på jobben og det tror jeg kommer av prisen. Tastatur generelt har jo høy slitasje faktor. Dessuten, så er det litt ekkelt med et gammelt tastatur som inneholder alt fra A til Å. Mer enn bokstavlig talt 8451634[/snapback] Tro meg, du får lang værre tastaturer til samme pris (og billigere). Dessverre har jeg ikke klart å finne noe dyrt "kvalitets"-tastatur med lave taster ala ultra-x som egner seg til spilling (nei, DiNovo er trådløst og overpriset). Alt for mange "gamer"-tastaturer kommer med for høye og tunge taster, som feks Eclipse og G15. Kanskje Microsoft Reclusa er tingen? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er jeg enig i. Vi har disse på jobben og det tror jeg kommer av prisen. Tastatur generelt har jo høy slitasje faktor. Dessuten, så er det litt ekkelt med et gammelt tastatur som inneholder alt fra A til Å. Mer enn bokstavlig talt 8451634[/snapback] Tro meg, du får lang værre tastaturer til samme pris (og billigere). Dessverre har jeg ikke klart å finne noe dyrt "kvalitets"-tastatur med lave taster ala ultra-x som egner seg til spilling (nei, DiNovo er trådløst og overpriset). 8456931[/snapback] Har ikke Razer Tarantula slike taster? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tarantula hadde jeg av en eller annen grunn ikke hørt om.. men det ser jo helt krieg ut! virker bra det. Akkurat nå bruker jeg Eclipse 1, bra det, ikke sånn overstadig, men helt fint. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 har dette jeg anbefales på det sterkeste hvis du ikke vil ha media/andre dilldall knapper Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Saitek Eclipse 1 ! ikke II, Den har deilige taster ! Gamernes drøm 8418325[/snapback] Kunne ikke vært mer enig 8434094[/snapback] Er ikke enig. Skranglete taster som er harde å trykke ned om du ikke treffer midt på dem. Blått lys du ikke blir kvitt, da det er ubrukelig for å lettere se tastene. 8449754[/snapback] kunne ikke vært mer enig. skuffet over saitek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå