Silverino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har et problem med min nye data, som viser seg å være veldig ustabil. Det som er er at når jeg prøver å gjøre flere tunge oppgaver samtidlig, så står maskinen kun og tenker. Så man kan si det slik at den tåler ikke multi-tasking. (f.eks:) Kjører Azureus (torrent) når jeg kjører wow gjør at wow blir tregt og hakkete, noe som aldri var noe problem på gamle maskina. Kan også være problemer med noe så enkelt som å spille video samtidlig. Hender også at dette fryser helt så jeg får blåskjerm, hvor den ikke vil boote ved vanlig restart... må da slå maskinen helt av før jeg kan boote på nytt. Også når det gjelds installering av ting, eller flytting av data mellom 2 partisjoner på samme disk, så tar dette meget lang tid. Direkte ytelse (3DMark06) Har jeg ingenting å si på, men det er når flere ting skal gjøres samtidlig at den blir vanskelig. Alt nytt, med ny-installert XP SP2 Alle hovedkort drivere / bios / etc er oppdatert Tempraturer er også helt ok Har også prøvd stabilitetsprogrammet som kommer med nvidia instillingene (hk, hdd, ram etc) Mine spec: Hovedkort: Gigabyte 965P-DS4 1 gig ram (husker ikke merke/type i farta (667mhz)) Core 2 dua E6400 Club 3d 8800GTX Ikke OC Har prøvd det meste jeg kan komme på, men no har jeg ikke selv flere ideer... så om noen har noe forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har nesten det samme problemet. Skulle spille av noen filmer av en nettop koblet til SATA disk. Og sa lagget filmen hvis jeg gjorde noe samtidig. Jeg har nettop reinstallert/partisjonert og formatert til fransk XP, men tror ikke det skal ha sa mye a si. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 høres ut som det kan være noe av det samme problemet... noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Åja Ståle. Å bytte til Fransk XP fungerer nok , men aller helst ville nok arabisk XP fungert bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå