Boralis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vel trenden slik jeg har sette det har vel vært at FRP har hatt størst opplutning mellom valgene for så å gå tilbake på målingene like før valgene,i så måte er ikke det noe opsiktsvekkende denne gangen heller , dette uten at jeg tar noe som helst standpukt til parti eller årsak . Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Partiet vil ha statlig styring av eldreomsorgen, partiet vil tvinge kommuner til sammenslåing, partiet vil kutte i frie midler til kommunene... - listen kan gjøres lang, selvmotsigende og ganske morsom. Nei, tenk så fælt da. At eldre over hele landet skal garanteres god pleie av staten. Det beste er å la kommunene bruke pengene på det de vil i stedet, som for eksempel nye rådhus og slikt. Mulig at folk rett og slett er litt lei av inkonsekvens og at innvandringskortet ikke rekrutterer flere enn de som allerede stemmer på Carl I Spania. 8418318[/snapback] Carl har gått av som leder for Frp, men jeg er ikke overrasket over at du ikke har fått med deg dette Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) http://www.nettavisen.no/innenriks/politik...ticle973582.ece Jeg liker den trenden vi har sett de siste månedene! Det er logisk at FrP scorer dårligere ved kommunevalg, det er ikke noen vits i å "stemme på Carl I Hagen" når du kanskje får inn en alkoholisert snekker og en voldelig uføretrygdet. Måtte bare trenden vare også til stortingsvalget om et par år! 8418178[/snapback] Må nok forsvare FRP som en av deres tidligere velgere. At en snekker selv med alkoholproblemer kan bli hørt også gjennom politisk aktivitet er en av de ting jeg liker med FRP. En voldelig uføretrygdet hørtes...ja voldsomt ut, er det en i respirator du tenker på? Fint, at det her vises slik omtanke for sine medmennesker, dette har blitt vanlig nå, vi har jo Valla-saken, Djupedals sine trusler og sist Bjarne Håkon Hansens utsagn om FRP velgere. Her er det uvitenhet som styrer, velgere tilhører ikke ett bestemt parti fra fødsel, det er stadig bevegelse i velgermassen over partigrenser. Syns at man burde henvise til egne saker der man har oppnådd noe i stedet for denne sjikanering. Syns du også er noe på forskudd med dine valgrapporter, mye om og hvis, ja hvis det ikke gikk mot sommer nå ville det sikkert lakke mot høst eller vinter. Når det gjelder lokaldemokrati kan det være like langt til Fylkeskommunen som til hovedstaden når det gjelder å bli hørt. Er enig med FRP angående nedleggelse av Fylkeskommuner, dette er og blir en bremsekloss. Selv om jeg i utgangspunktet ikke vil avlegge min stemme ved årets kommunevalg, vurderer jeg faktisk å gi en stemme til FRP. Kan ikke si jeg liker Siv Jensen, hun er for agressiv ved opptreden, hver gang jeg ser henne på tv, tenker jeg - hva galt har jeg gjort nå da? Dette bør hun nå dempe hvis mulig, ellers skremmer hun potensielle velgere bort. Og ja, faktisk er det uføretrygdede i den lokale FRP-gruppe, muligens noen med alkoholproblemer også, men disse ( svakheter ) hvis vi skal kalle dem det, er langt på vei å foretrekke en den arroganse man finner både hos AP, SV og Høyre, faktisk sitter samtlige listetopper fra de andre partier på kommunens rådhus her i bygda. Drittkasting angående personers sykdommer og svakheter, også alkoholisme viser fint hva disse kan ha i vente hvis de stemmer ( rett ) parti. Endret 20. april 2007 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Da diskuterer vi emnet igjen, 9 poster slettet. EDIT: En påstand uten kilde er en verdiløs påstand. Husk dette, da dine innlegg kan bli slettet. Endret 20. april 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå