Thor Håkonsen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Får vel 100 forskjellige svar nå, men prøver allikevel. Noen som har noen tips til god mus til bruk hovedsaklig PS ? Ideelt så bør den ha 2 scrollehjul- høyde/bredde. Og helst en funksjon som gjør at man kan zoome inn og ut også.. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 ..okey, kanskje ikke akuratt 100 svar Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er det photoshop du spør etter? hva skal du med scrolling? Det er jo bare til å holde inne space og dra bildet dit du vil, og zooming finner man på ctrl+ og ctrl-, scrollehjulet på vanlige mus zoomer også.. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Er det mange andre ting med PS forkortelse + Så ja, PhotoShop. Hva jeg skal med scrolling, er greit å slippe å måtte bruke tastaturet hele tia, når man slipper da... Vet stort sett godt hvor de "enkle" hurtigtastene er på PS. Men som sagt, tenkte jeg skulle slippe det for enkle oppgaver som så scrolle i lengde og høyde, samt zoome. Forøvrig er en G5 bestilt, og antar den stort sett vil gjøre jobbe. Men takk for hjelpa Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hehe, ok.. jeg tror det er vensentlig mer stress å scrolle i x og y retning enn å bare holde inne space og dra rund på bildet da, men smaken er vel som baken tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå