Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Manx, det var ikke såå mye da :hmm: Jeg har klart over 26k med 6600GT, dog overklokket...

Compare link

5063835[/snapback]

Har nok ganske mye med cpu'en å gjøre. Jeg kjører 2.4 du kjører på 3.1 er nok der det ligger.

Edit: Du får mye mer igjen med å klokke cpu i 01 ennå klokke gpu, min erfaring.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig.

Har jo klart ~29500 her med X850 Pro. Tok dessverre ikke noe screenshot. Men om noen insisterer, kan jeg sikkert kjøre en ny test.

5063895[/snapback]

Trodde først at du mente at jeg hadde så høy score på grunn av cpu hastighet, og at manx sitt res var normalt. Men etter at jeg har sett på det du skrev en gang til så begynner jeg å tro at du mente at scoren hans faktisk var for lav?

Lenke til kommentar
Ja, er den ikke det da? Jeg vil tro at han burde klart mer med et 7800GFX?

5068707[/snapback]

Stusset litt selv trodde jeg skulle få mer, bare ca. 2200 poeng opp fra x800xl kortet mitt. Kan det ha vært en bug kanskje når jeg kjørte, lurer på om jeg skal kjøre en liten test til nå for å se. Ser litt rart ut når jeg sammenligner de to korete (se bildet)

Jo, det var det jeg og tenkte, men jeg vet egentlig ikke hva som er normalt heller da.. MEN; han knuser meg i 03 og 05 og det tyder på at det faktisk er min cpu hastighet som gjør at jeg henger så bra med her...

5068973[/snapback]

Du har ikke en score utklokket? Så er det mulig å se forskjellen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Cpu: Amd 64 Newcastle 3000+ @ 2,4Ghz standard volt

RAM: Twinmos BH-5 200Mhz 2-2-2-5 1T 2,85V

GPU: Radeon 9800pro

Kjøling: Vannkjøling på GPU og CPU.

Ikke verdens beste score. Men helt greie 24/7 innstilinger. Skal nok klokke rammen noe mer når jeg får tak i ram-booster. Skjermkortet skal også lekes noe mer med, siden det ikke var klokket noen ting når jeg kjørte denne 3dmark runde.

post-31441-1131875892_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...