Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har en xp 2800 @ 2375 effektiv (vet ikke helt hva det blir i athlon xp-verden)

1 Gb ram (Twinmos PC 3200)

Powercolor Radeon 9800 pro

200 Gb WD-disk 7200 Rpm

 

Får 16100 i 01-testen

 

Virker litt lite da folk med 9700 pro har klart over 17000 med noe i nærheten av samme oppsett ellers...

 

Forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt kan jeg jo si at klokking av skjermkort ikke på noen som helst måte kan kalles "tweaking", Det er og forblir klokking. Det er på ingen måte en unormalt lav score med tanke på at du ikke klokker CPU, med la oss si med en overklokk til 2,6-2,7 GHz, ville du nok fått nærmere 30k poeng...

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Først av alt kan jeg jo si at klokking av skjermkort ikke på noen som helst måte kan kalles "tweaking", Det er og forblir klokking. Det er på ingen måte en unormalt lav score med tanke på at du ikke klokker CPU, med la oss si med en overklokk til 2,6-2,7 GHz, ville du nok fått nærmere 30k poeng...

okei.takk for tipset:)

Lenke til kommentar

Heisann!! Fikk 19017 med:

 

 

Microsoft Windows XP pro sp2

Pentium® 4 @ 3.2GHz

Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 AGP "Ultra/2400 Golden Sample"

Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB

Asus P4P800-E Deluxe

 

Oppløsning: 1280x1024 60Hz

 

Klokka til 3.84GHz og skjermkortet til 410/1140

Lenke til kommentar

kjør med originale instillinger i programmet (altså den oppløsningen og kvaliteten som velges automatisk når du starter), og lukk alle andre programmer mens du holder på, så vil du nok få en mye bedre score. 19000 poeng var ganske lite for det oppsettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...