Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i mine øyne litt tragisk og benche med såpass gamle kort.. "Jeg har WR med ti4400".. SO WHAT? du kjører til og med luft, sier seg selv at omtrent alle med Mach II kunne tisset på "WR" rekorden din.. lol..

Hvorfor tragisk?

Jeg er i alle fall dyktig imponert over hva AA klarer å presse ut av "gammel moro". Og vær ikke så sikker på at noen hadde klart så mye bedre resultater med Mach II?

Prøv du, så får vi se...

De rekordene han slår har noen brukt mange mange timer på å klare med den hardware som var tilgjenglig på den tiden. Jeg skjønner godt at mange blir litt grinete når han holder på sånn. Svært kjedelig for dem som har jobbet og slitt for å bli nr1 når andre kommer med nye systemer ett år etterpå og slår dem på 10min med en hånd på ryggen.

Endret av formann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De rekordene han slår har noen brukt mange mange timer på å klare med den hardware som var tilgjenglig på den tiden. Jeg skjønner godt at mange blir litt grinete når han holder på sånn. Svært kjedelig for dem som har jobbet og slitt for å bli nr1 når andre kommer med nye systemer ett år etterpå og slår dem på 10min med en hånd på ryggen.

Der har du et poeng ja, jeg må innrømme at jeg nok overså akkurat det. :whistle:

Lenke til kommentar

Helt rått gutter :thumbup:

Den riggen din kjekka, runder 40k glatt. Du har jo bare pyseklokk på skjermkortet foreløpig så. En runde med A64 Tweaker og ATI Tool + litt herjing med 2k-installen så er det i boks. Tror nok den FXn har litt mer i seg også. Ser ikke bortifra nærmere 41k med litt knot.

Men, bare pass dere.. jeg kommer snart med NewCastlen min, og tar dere begge.... doh! :D

Lenke til kommentar

Lekt meg litt med den nye CPU'en å skjermkortet mitt. Dette er maks jeg klarte å tyne ut av det før jeg begynte å klokke skjermkortet. Kommer flere resultater når jeg får tid til å få tweaket skjermkortet også. Har litt problemer med stabilitet når jeg klokker det foreløpig. Uansett, her er resultatet uten at jeg har klokket skjermkortet.

http://service.futuremark.com/compare?2k1=8249544

Kjører med dette oppsettet:

MSI K8N NEO2 Platinum

A64 3500+ "Winchester" @ 2.7GHz

2x512MB OCZ 3200 Rev.II @ 540MHz

PowerColor X800XT PE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...