Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i mine øyne litt tragisk og benche med såpass gamle kort.. "Jeg har WR med ti4400".. SO WHAT? du kjører til og med luft, sier seg selv at omtrent alle med Mach II kunne tisset på "WR" rekorden din.. lol..

Hvorfor tragisk?

Jeg er i alle fall dyktig imponert over hva AA klarer å presse ut av "gammel moro". Og vær ikke så sikker på at noen hadde klart så mye bedre resultater med Mach II?

Prøv du, så får vi se...

Lenke til kommentar
Nytt steg i riktig rettning.... Det går framover selv om det går sakte..... Kom meg inn på førstesiden på orben i dag med 36299p

http://service.futuremark.com/compare?2k1=8222882

 

Neste mål er å bli beste på Orben med 754 CPU.... er nr 4 i dag bare :(

Grats Kjell Erik :)

 

Klarte ny pers i går på 80MHz lavere CPU-klokk (maskinen min er ikke helt seg selv for tia :( ) enn forrige rekorden min: 31430 3DMarks.

Lenke til kommentar
Er det overklokk sin FX55 du bruker eller har du tatt skrittet fullt ut å kjøpt deg en du også? De sparker fra noe sinnsykt, det er ihvertfall helt sikkert. Glimrende score Kamerat. Keep it up  :thumbup:

Takker :) Det er min egen FX55 jeg bruker. :D

 

Fikk littegranne mer i går: 34255 3DMarks

Nå er det vel på tide å tweake systemet (bruker fortsatt Windows fra Socket 754-systemet mitt) litt mer og overklokke skjermkortet.

Lenke til kommentar

Dette er runden jeg kjørte for å være med på en liten lek. Poenget er å kjøre så lav CPU-klokk som mulig, og fortsatt få 30000 i 3dmark01. Skjernmkortet (X800 XT PE) må være uklokket.

 

A64 3500+ Newcastle @ 2570Mhz 257*10 2-2-2-5-11-13-2-2-1-2

2x256MB Twinmos BH5

X800XT PE @ stock (520/560)

 

30014 3dmarks

 

Håper å klare det på 280*9 også, men det kreves ubehaglig høy vdimm for å få til 280Mhz 2-2-2-5-10-13-2-2-1-2.

Liker ikke helt å kjøre 3.9v på RAM. Redd for å drepe nok en CPU :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...