Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg prøvde med DX8 fikk jeg under 20k... Etter DX9 installert spratt jeg opp på 20k igjen.. Dette med XP Pro.

Rart. For meg var W2k+DX8.1 ca. 3-400 poeng raksere enn XP+DX9. Vel og merke noe tweaket OS (service-tweaking er et must!).

 

Men fordelen med DX8.1 har jeg egentlig aldri testet, det kommer nok an på hvilke drivere man bruker (og jeg har stort sett brukt de "gamle" Cat 3.1).

 

PS: Snekker'n, husk Sevice Pack 2, 3 eller 4, uten det er W2k tregere enn XP (som gir omtrent samme score med og uten SP1).

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
Jeg kjører nå med dx9

Den bästa kombinationen som jag har kört med är, hör och häpna, win2k, dx9.0b, sp4 och cat4.1, den gav mig 20000 helt oklockat med 9800 Pro. win2k, dx8.1, sp2 och cat 3.1/3.2/3.5 som annars ska vara den bästa kombon (enligt alla) ger bara 19700.

 

Vad bra att du har fått igång ditt gigabyte nu, jag testade 2st k8nnxp i dec och jag fick aldrig nån ordning på de, men shuttle löste alla problem :)

 

Apropå minnen så finns väl khx3000 lite varstans och de klockar väldigt bra, dock måste du ha mycket volt vilket innebär voltmod. Dock verkar OCz lim ed gå väldigt bra på lite lägre volt som 2.8-2.9 så de kanske vore nåt för dig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...