Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda da får jeg bare pingle da :grin: men her er jo ikke rare justeringsmulighetene på volten heller og modding blir ikke aktuelt.

A64 älskar hög spänning och att höja till 1.65V skadar inte. Det är ingen som säger att du ska modda dina saker, men du skulle ju kunna testa höja lite i bios. Bra score annars :thumbup:

Nå har jeg testet den med 1,65 V og den kommer ikke høyere alikevel 210 og så er det stopp, setter jeg den til 1,7 så restarter maskinen, har også prøvd ClockGen og satt den til 10 x 2200 men da tryner den tvert ikke mulighet å få den til å kjøre med lavere multiper så det ser dårlig ut det her .

men den kan vel brukes til leirdue da :cool:

Lenke til kommentar
Hvem som har den høyeste scoren her på forumet no som ikke dp er her lengre da?

dp har aldri hatt den høyeste scoren her på hw.no uansett... :roll:

Hvem som har den høyeste da?Kan ikke huske og ha sett folk her på hw/overklokking med mer enn 25k+

Endret av clinton
Lenke til kommentar
Joda da får jeg bare pingle da :grin: men her er jo ikke rare justeringsmulighetene på volten heller og modding blir ikke aktuelt.

A64 älskar hög spänning och att höja till 1.65V skadar inte. Det är ingen som säger att du ska modda dina saker, men du skulle ju kunna testa höja lite i bios. Bra score annars :thumbup:

Nå har jeg testet den med 1,65 V og den kommer ikke høyere alikevel 210 og så er det stopp, setter jeg den til 1,7 så restarter maskinen, har også prøvd ClockGen og satt den til 10 x 2200 men da tryner den tvert ikke mulighet å få den til å kjøre med lavere multiper så det ser dårlig ut det her .

lurer på hva du gjør feil, er helt sikkert ikke cpuen. den ville jo ikke klart stock hastighet engang med luft.

Lenke til kommentar

lurer på hva du gjør feil, er helt sikkert ikke cpuen. den ville jo ikke klart stock hastighet engang med luft.

Det er jo akkurat det den gjør , klarer samme hastighetene med boxedkjølern som med vannkjølingen og dermed mistenker jeg cpuen for ikke å klare mer, den klarer 210 uansett om volt er 1,5 elle 1,65 og om det er luft eller vann og uansett innstillinger i bios og på minnet.

Lenke til kommentar

han er vertfalllll myyyyyyyyyyyyyyye bedre å klokke en deg ;)

Nei, han hadde/har myyye bedre utstyr å klokke med . Det er det som er saken her, men nå bør denne saken legges død da det endelig er stille her på forumet.

Lenke til kommentar

Hvem som har den høyeste da?Kan ikke huske og ha sett folk her på hw/overklokking med mer enn 25k+

Kjell Erik hadde/har over 25K

Lenke til kommentar
hmmm dyr leirdue da :cool: ... har lagt merke til en ting at du logger deg ikke inn automatisk ?

mistenker deg for å være en av disse :

3 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 1 anonyme brukere)

:ermm:

Stemmer og om du vil vite grunnen så kan du godt få det.

Det har seg nemmelig at vi har enkelte personer her på forumet som fotfølger andre for å lage spetakkel , derfor har jeg valgt annonym bruker og ja problemet har blitt mindre etter at jeg valgte dette.

Lenke til kommentar
hmmm dyr leirdue da  :cool: ... har lagt merke til en ting at du logger deg ikke inn automatisk ?

mistenker deg for å være en av disse :

3 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 1 anonyme brukere)

:ermm:

Stemmer og om du vil vite grunnen så kan du godt få det.

Det har seg nemmelig at vi har enkelte personer her på forumet som fotfølger andre for å lage spetakkel , derfor har jeg valgt annonym bruker og ja problemet har blitt mindre etter at jeg valgte dette.

:wow: ... du får utstyre deg med overfalls alarm :cool:

btw. Spetakkel:

S Rocker

N Rocker

E Rocker

KK Rocker

E Rocker

R Rocker

:fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...